Curse To All The Elevators/BBQ at Parkudden

Det har varit så underbart väder, så jag och kenny ville inte slösa bort den dagen genom att sitta inne.
Så vi gick till parkudden och hade med oss lite mat att grilla.
Den här gången glömde vi inte ketchup eller dressing så det var inte lika torrt som förra gången.
Vi var därborta i flera timmar!
jag flummade som vanligt och gjorde indian-dansen runt elden.
Sedan när kenny skulle lägga på köttet efter vi ätit dem bästa vegoburgarna EVER, så filmade jag honom när han hade en finsk accent!
jag satt och garvade som fan.
Det var så skönt ute så vi pratade om att doppa oss i sjön, men det gjorde vi inte.
När vi var på väg hem så var vi så jävla sega för värmen! så vi gick in i arenan och tog massor med vatten.
Vi tog hissen upp till mig, och precis  när vi ska kliva av så öppnas inte dörren,så vi börjar trycka på alla knappar som fanns för att se om hissen ville reagera.men nej..
Så vi satt där inne i 75 minuter, vi hade ringt på nödtelefonen och jag gav ut mitt mobilnummer, sen lade dem bara på.
så vi ringde 2 gånger till och då svarade dem inte.
Det var skitvarmt och kolsvart där inne, kändes som vi var med i en skräck film!
Fast vi hade ganska roligt där inne när vi väntade på att få komma ut.
Vi lekte med kamerorna och tog kort på allt som gick att ta på.
Jag var så jävla nära på att ringa SOS. Ville att det skulle komma brandmän och klippa sönder hissen så vi kunde gå ut.

Kommer troligen drömma mardrömmar om det med hissen.*hope NOT*!
Nu ska jag slänga mig i sängen och pilla mig i naveln och kolla om det finns något på tv.
// EMIEE~

Kommentarer
Postat av: K.F Cartman

shit vilken ful bild på mig i hissen.

2011-05-10 @ 00:05:28
URL: http://theearthismoving.blogg.se/
Postat av: Kalle

Vilken trevlig dag ute på parkudden :)



Men hemskt det där med hissen :( Fattar inte hur man bara kan lägga på sådär, vilka nötter!

Tur att ni kom ut iaf!



Kram

2011-05-12 @ 19:05:53
URL: http://KalleGoesWritning.bloggplatsen.se
Postat av: Elisa "B"

Fin bloggdesign du fixat :)



Gott att ni trivs så bra ihop; nice pics!

Kram

2011-05-12 @ 21:55:41
URL: http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0