Fredag!"

Vaknade imorse att mamma krånglade med mitt 360!
Jag förklarade lite snabbt för henne igår hur man startar det.
Och hon bara jaja jag fattar.
Så jag kliver upp, och tar dosan från henne startar 360:t och sätter på filmen hon ville se, för att sen gå och lägga mig igen, mummlade lite dumma ord innan jag somnade.

Senare när jag vaknade AV att hennes mobiltelefon ringde så fick jag nog, så gick upp!
orkade inte ligga och försöka sova när hon pratar för fullt i mobilen.
Efter vi ätit frukost och mamma sminkat sig, så gick vi ner på stan.
Vi gick runt i alla butiker som fanns, eller iallafall dem som fattade mammas intresse*
Sen bestämde vi oss att ta en fika på wieners konditori (tror det heter så)
Min Budapest kaka! den var sååå god!! synd att den tog slut så fort bara! :O
Vi gick runt lite mer, jag visade henne den nya arenan med!

Föresten igår så hade jag en överaskning till min mamma, så vi gick till en fotograf som har tagit bilder på mig tidigare, och tog lite familjebilder :)
Jag gick omkring med mamma på stan och gjorde henne jätteförvirrad,Hon trodde först att vi skulle på en taekwondo uppvisning, sen trodde hon att vi skulle träffa min syster jessica, och sen att vi skulle äta ute på wokhouse!
Men när jag sade jag vart vi skulle, då blev hon skitnervös! :P
mwhahaha!!
ååh jag köpte blommor med till lägenheten!
Dem är skitfina!!
vet dock inte vad dem heter :P
sen fick jag en blomma av mamma i köket, har dock ingen bild på den! men den är lång och fluffig!! :D
*Bilder från igår innan vi skulle fotograferas*
När vi väl var framme hos fotografen, så vart jag lite shiit hur fan ska man göra?!
men micke sade bara att man kan improviersera lite :P
Det var jätte kul att bli fotad med mamma!
Vi tog "fin"bilder med, men tyckte det skulle vara roligare att lägga upp mer flumbilder än finbilder :3

Har kollat på Alice i underlandet med mamma, men hon somnade efter ett tag!"
så jag satte mig och började skriva bloggen istället.
Det är så tråkigt väder med, så har ingen lust att vara ute!
Hoppas däremot att det blir fint imorgon, för vi har planerat att grilla i helgen!
Nu ska jag ta en dusch och sen utmana mamma på Guitarr hero!
Hugs/ Emiie~

Kommentarer
Postat av: K.F Cartman

Vilka fina bilder , lite wild and crazy.

Växten ser ut som en Prickhaworthia, den kan du låta jorden torka ut varje gång innan du vattnar den igen, vet att du ibland brukar vilja vattna dina blommor hela tiden, fast dom redan har tillräckligt, plus att du inte ska vattna på bladen/ i växten, bara i krukkanten på jorden!

2011-05-28 @ 11:14:01
URL: http://theearthismoving.blogg.se/
Postat av: K.F Cartman

Vilka fina bilder , lite wild and crazy.

Växten ser ut som en Prickhaworthia, den kan du låta jorden torka ut varje gång innan du vattnar den igen, vet att du ibland brukar vilja vattna dina blommor hela tiden, fast dom redan har tillräckligt, plus att du inte ska vattna på bladen/ i växten, bara i krukkanten på jorden!

2011-05-28 @ 11:14:14
URL: http://theearthismoving.blogg.se/
Postat av: Brizen

Vilken fin, exotisk växt och coola/glada bilder av dig och din mor. Ni ser ut att haft riktigt skoj!

Kram

2011-05-29 @ 22:33:01
URL: http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0