Doing the city!

Nu har Mamma kommit hem!
Hon blev lite försenad för det var ett träd som blåst ner på järnvägen.
Igår så hade vi det bara mysigt, och kollade på tangled, den var ganska bra, det var typ en snyft film enligt mig.

Idag så har vi lunchat på Bellas, och jag har köpt en ny plånbok som är jätte söt!
SÖT VA?! :D

Fick förövrigt 500 kronor av mamma med, så jag har haft sån beslutsångest vad jag ska göra med dem,
funderar på att köpa en takfläkt, eller en ny handväska i Betty boop tema!
Mode eller svalt i rummet??!
vad skulle ni göra?
Det är så svårt att välja, för när jag såg den där Betty Bopp väskan så blev jag så kär i den!

Fördrev tiden med att hälsa på mina gamla lärare på BF, sedan skulle ena läraren till Flora som jag gått på , så jag följde med och hälsade på där!
Det var trevligt och jag fick ta lite fika, men tog ett glas vatten bara för var sjukt törstig!
Sen gick jag till banken för att ta ut pengar, och jag drog med westberg till den där affären där dem har betty boop väskan, stod där säkert i 20 minuter och funderade på om jag skulle köpa den.
Det blev inget köp! ska vänta och se om jag kanske hittar en billigare snyggare väska. men det tror jag inte, för betty boop var så awesome!!!! :D
Mamma är hos min moster nu, och dem har varit och stor shoppat i Örebro hela dagen!
Det var meningen att jag skulle följa med men det skulle bli stressigt med träningen och sånt.
Ska göra tonfiskgryta nu! nom nom!! :D
Hugs// Emie!!

Kommentarer
Postat av: K.F Cartman

Snygg plånbok. Och fina bilder på er, ser ut som ni haft mysig dag.. Lycka til imorgon

2011-05-25 @ 20:40:12
URL: http://theearthismoving.blogg.se/
Postat av: Brizen

Fina bilder och söt Betty B plånbok!

Ha´d så gott!

Kram

2011-05-26 @ 23:58:54
URL: http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0