Good Time!"

Åkte till örebro igår och lunchade på Coco thai med The best guy ever <3 :D

Sedan åkte vi mätta och glada, till Marieberg för att han skulle kolla på piratbyxor, men det fanns inga snygga.
Jag hade tur iallafall, dem hade rea på Carlings, så jag köpte 4 stycken linnen för 200 kronor :3
Efter jag varit lite shopaholic så drog jag in marcus på lagerhause,och massor med affärer!!
Så han tappade tålamodet ganska fort tror jag :P

Men sen gav jag upp och vi satte oss i den sjukt varma bilen och åkte hem!
Väl när vi var halvvägs så fick jag för mig att börja byta om i bilen, så tog på mig ett av dem nya linnen.
Jag var ubersmidig!
Failade inte med att klä av mig och ta på linnet :P



˜
Ser ut som jag flashar mina armhålor!
Glömde ta kort på det 4:dje linnet, Det var bara mörkblått och jättefint!

Sen när vi kom hem så skulle Marcus träna, och jag höll honom sällskap och pratade och distraherade honom med min "stora" rumpa, som inte alls är stor, den är bara lite blubbig!!

Sen fördrev vi tiden med att prata, och spela lite.
Vi drog tillbaka till örebro igen, för att köpa godis, (eller snarare marcus köpte godiset =)
och för att se på Pirates of the caribbiean, fy fan vad den var bra alltså!!
Vi satt och kramades lite! fast jag var mest sugen på att äta upp allt godis ;)

Idag kom Örebro med till träningen! Eller det var bara 2 stycken.
Så vi fick en helt random uppvärmning som var ett helvete!
när vi skulle stretcha blev jag glad för trodde vi skulle varva ner lite, för min puls var i högvarv.
Men det var lika jobbigt som uppvärmningen.

Vi gjorde sjukt skumma saker, som var skiit jobbiga!!!
Senare när dem skulle köra fighting så gjorde jag och Robin och Micke grunderna och typ minigradering med Marcus!
Det var roligt iallafall :3

Känner mig mer bekväm med Marcus som sabonim * fråga inte hur det stavas, har ingen aning*
Sen är han så bra på att visa, Det ser så lätt ut när han gör det:P så jag blir bara så stöddig och försöker göra som han.
Men då failar jag eller gör helt fel x)
Tycker det är roligt iallafall, speciellt när jag får komplimanger att det ser bra ut!
hihi!

Har städat hela lägenheten idag, eller typ, jag är inte klar än.
Höll på skit länge för att försöka få bort fettfläckar från mitt glasbord.
Men det är fan omöjligt, så jag tappade tålamodet och gick och diskade medans jag surade.
Inte långt kvar tills Mamma kommer hit.
Det ska bli riktigt trevligt :)

Börjar bli seg i kroppen, så ska lägga mig i soffan med en kopp te, och se på tv!

Hugs / Emie~

Kommentarer
Postat av: Kalle

Låter som en toppen bra dag :)



Fina linnen, Emma, toppen :)



The pirates of caribbean filmen var rätt okej, fast jag bara har sett en film tidigare i den serien :)

Postat av: K.F Cartman

Fina linnen. vill också se den filmen.

2011-05-24 @ 19:49:01
URL: http://theearthismoving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0