drygaste dagen ever!

Stör mig på tv-serien Americas funniest homevideos, när djur är med. tycker mer synd om dem än vad det är roligt!
Men Det är ju FETA jävla amerikaner vi pratar om så, borde egentligen inte förvåna mig!
Dem kan ju inte ens bygga ordentliga hus, sen vill dem ha våran jävla hjälp när det är naturkatastrofer 24/7 där nere..

Stör mig så jävla mycket på allt nu.
Vill döda massor saker!
Som den där jävla irriterande skatan som kommer till min balkong hela jävla tiden!
Och att ena stunden vill jag döda Kenny,och den andra sitter jag och asgarvar med honom.
Och nu hatar jag all reklam!!! det är så jobbigt, fast jag hatar AMV och vill egentligen inte kolla på det, så vill jag att reklamen ska bort.
Det här är en sån dag jag vill bara / care till livet. vill bara ta en fet lång paus tills det går över.


En bra sak är att mamma kommer till mig den 24:de. så hoppas jag mår bättre då.
då ska jag överaska henne med att vi ska fotograferas tillsammans i en studio.

Kommentarer
Postat av: K.FCartman

i cant wait to put it .. .. ..... up my ..... in my ... , baby i can .... and .... on a .... tonight

2011-05-17 @ 19:59:04
URL: http://theearthismoving.blogg.se/
Postat av: Elisa "B"

Hoppas du mår bättre nu.

Kram & ha en riktigt fin helg!

2011-05-20 @ 10:09:20
URL: http://www.brizen.bloggplatsen.se
Postat av: Kalle

Den serien är ju lite speciell, det kan ja då säga.



Hoppas att du mår bättre nu och att det blir en rolig dag med din kära mamma :)



Ta hand om dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0