Friends With Benefit~

Så många dagar jag har missat med att skriva i bloggen.
Det känns som man är lite beroende att skriva varje dag
Haft ett par sjukt roliga dagar, men kommer knappt ihåg något alls O.o
thats sux!

Har varit ute mycket och njutit av solen,Men är så besviken att jag inte får någon färg på mig! blir bara så äckligt röd och får fräknar -.-!"
I onsdags så fick Jag och Kenny våra cerificate från Gumdon.
Det tog bara sisodär ett år :/
Sedan på Torsdagen så provade jag slush för första gången, och det var helt okej :3
Jag fotade kenny med när han körde lite gumdo på fotbollsplanen!
sedan blev jag massa sugen med på att flumma i hans dräkt, så jag tog på mig den och tog hans kagum och gud vet vad jag gjorde!
Det var skit varmt i hans dräkt och märkte att det var sjukt länge sen jag körde gumdo!
Hur som haver så var det roligt :)

Igår efter träningen så drog Jag, Kenny,Fors och Micke som precis kommit hem från florida och grillade,
Det tog ett bra tag innan grillen kom igång, för det blåste fom fan.
Det var väldigt trevligt med allt sällskap!!
vi åkte ner senare på stan för att kolla på majbrasan, som skulle tändas klockan 20:00 men näärå!
Jag träffade Caz och Andreas där, och en krullig sak som jag inte uppfattade namnet på!
Det var skitdålig musik där med men fick iallfall några danser med Thalia :)
och fick äntligen hälsa på Theodor :3
Vi drog hem innan majbrasan tändes, för fors och micke frös.
Vi spelade Guitar Hero, och för mig så har jag spelat sönder det. så är sjukt trött på att spela det.
Men killarna hade roligt och spelade några timmar.
Vi avslutade kvällen med att driva med en kille som är så retard! så micke sitter och skriver till honom och äger sönder honom! och jag och kenny kollade på en skitdålig film, som hette AFFAIR.

Jag somnade med ett leende på läpparna iallafall!
Jag pratade tydligen i sömnen igen,för kenny spelade in det på sin mobil, och jag sade något om att mina persiener droppade, och att kenny skulle hjälpa mig!!
Det är så jävla roligt att höra mig prata i sömnen xD
Ska förbereda mig för att gå ut och fota igen med Kenny.
Får se vart vi går idag.
Alla vill till himmelen men få vill ju dö~ // Emie

Kommentarer
Postat av: K.F Cartman

Jättetrevlig dag igår. Måste vi göra om.



2011-05-01 @ 13:41:11
URL: http://theearthismoving.blogg.se/
Postat av: Elisa "B"

Fina bilder Emma:)



Kram

"B"

2011-05-01 @ 23:21:45
URL: http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0