Retro

Cola fyller 125 år, så gjorde en retro poster på mig, på deras hemsida!
Nu ska jag sova! ska vara uppe med tuppen och invänta ett telefonsamtal, Jag hoppas bara jag får det!
Annars har jag gått upp förgäves -.-
Night :3
*ååh har gjort om bloggen, Vad tycks?
Har fortfarande inte valt blogg namn så exprimenterar med det ATM*
// Emie!"
I looked up from the pitch black world
and stars were falling into the night sky
I dont care if i become a demon
that receives pain, that sadness
Dreams are an instant
but this heart will remain as a chrysalis,
to the end of the times..
i was afraid to remember.
i closed my heart to everyone.
I hoped to protect you forever, even if im hurt
Go

Kommentarer
Postat av: Seal Ägaren ^^

vilken mupp bild, men gillade bakgrunden mycket fin. Så blir mycket Seal i helgen hihi.

2011-05-03 @ 08:23:11
Postat av: Ola Andersson

Snygg bild xD

Ska försöka fixa bannern imorrn om jag hinner, har vart så mycket annat som krävt min tid dom senaste dagarna :/

2011-05-04 @ 22:20:50
Postat av: lovisa

Kul att du deltar i helgens blogg!:)

vad ska du hitta på ikväll?

2011-05-07 @ 11:46:35
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: åh vad mysigt:) vid sju ska jag jobba

2011-05-07 @ 17:15:00
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: HAHA ja den var söt :D jo det gick bra:)

2011-05-08 @ 12:09:07
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0