Örebro grill kväll!"

Sitter hemma hos pappa och Anna nu, och äter chillinötter och dricker apelsin läsk!
kollar förövrigt på Shaun of the dead!

Kom 45 minuter tidigare innan träningen skulle börja, så jag fördrev tiden med att fota lite på skolgården
  
 jag måste verkligen börja träna mina biceps och triceps, är så jävla svag i dem.
Orkade bara 7 vanliga armhävningar innan jag gick ner på knäna och fortsatte köra..

Sedan efter träningen så drog Jag, Marcus,Fors,Arne,och Robin till 37:an för att köpa något att äta, men vi vände på klacken när vi såg hur mycket folk det var där som stod i kö.

vi gick till Frosths och dem åt kulglass, jag träffade en gammal klasskamrat, Alltid lika trevligt :)POLKA OCH PLOPP SMAK


Sedan bar det av att åka till örebro.
När jag kom hem så var pappa ute på balkongen och fixade med blommor!
Men han gav upp ganska fort för visste inte hur det skulle vara. så vi drog och handlade efter ett tag när syrran och brorsan hade kommit.
Direkt efter det så började vi grilla.
Brorsan är ju vegetarian så han käkade fisk, och vi käkade fläskfile och potatis sallad.
Det var så jävla gott!
fint vädet var det med, fast det var lite molnigt.



Vi gick in efter ett litet tag, för det började bli kallt. så vi satt på youtube och flummade som fan!! ^^
Jag fick min present med, och fan vad glad jag blev :3 nu kan jag se bra ut med riktigt smink :3 hihi




Ska snart lägga mig, för är sjukt trött.
Men nu blir det att lägga mig och fortsätta kolla på Shaun of the dead :3
Over And out // Emie

Kommentarer
Postat av: Kalle

Vilken trevlig dag ni hade :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0