Goo Akatsuki :3 SPOILER VARNING!

Jag brukar aldrig läsa naruto shippudden mangan, men blev sjukt nyfiken på vad som händer i den.
Det verkar som att Itachi och Nagato lever. Så när jag såg itachi blev jag massa happy face!
Tobi har startat kriget nu, och han verkar vara sjukt nära på att lyckats med sina evil plans :3 mwhahaha!!!
Han verkar ha "moddat" om sig lite med, fixat en ny cool mask, plus att han har rinnegan!
Han blir fan bara mer och mer EPIC.
Hoppas fan att akatsuki vinner hela kriget!
För en gång skull skulle det vara roligt om the bad guys vinner ;)
men tror inte det kommer hända.

Asuma har återuppstått, så Ino pig, och Shikamaru samt choji slåss mot honom,
Naruto tränar med killer bee, och självklart ska naruto naga hela tiden om att han vill stoppa kriget och blah blah blah.
Längtar tills det kommer ut i animen!

Men nu ska jag förbereda mig för att gå till AF, sedan skolan!
Over and out / Emie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0