Dark Chest Of Wounders!

Hade en rolig kväll igår, Var med westberg, gandalf,och hans bror. Sedan kom jessica med efter att hon tränat^^
Vi gick på stan och bara var.
Vi skulle ha badat och solat, men det var för kallt att ta ett dopp, och solen började gå ner så ingen ide att lägga sig och försöka få färg på sig.
Senare på kvällen så satt vi och åt lite kräm och mackor hemma hos WB, vi lekte lite med kattungarna som sprang omkring ÖVERALLT!! det var så gulligt!
Vi gick hem till mig sen för att dricka lite te och sitta på balkongen och snacka skit!
Då började det blixtra lite då och då, men jag trodde det var ailens!
så jag hukade mig och kröp in för jag ville inte att dem skulle se mig O.o
Sedan när vi skulle lägga oss, så låg vi och pratade ett tag, och sen började det åska som fan! så jag säger till WB att han ska hålla min hand!
vilket han gjorde,medans jag låg under täcket och kramade om trunks.
Sedan somnade vi så.
Jag drömde en sjukt rolig dröm!
att jag, Kenny och hans bror och fru, skulle flyga någonstans, och jag kommer ihåg att flygplanet var så jävla stort, så jag och kenny sprang runt och skrattade skit mycket.
Ville fortsätta drömma men väckarklockan gjorde så jag vaknade.

Idag är det en sån dag som jag inte kan kontrollera mina känslor, jag har ångest,och vill gråta massor!
jag vet inte varför jag känner så..
eller jag tror att det kan ha med att jag börjar bli deprimerad,
för jag har ingen lust att göra något alls heller.

Kommentarer
Postat av: Seal Ägaren ^^

pga NOOBHET ^^

2011-05-12 @ 17:15:13
Postat av: Kalle

Detta åskväder, kunde inte somna på ett tag där!



Tråkigt att du känner att du får ångest :( Hoppas att det går över snart.



Kramisar.

2011-05-12 @ 19:03:00
URL: http://KalleGoesWritning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0