Born To Bounce~

Ett underbart slut på den här helgen!
Den började för mig redan i onsdags när Marcus kom till mig.
Vi har gjort massor med roliga saker!
Efter träningen på Onsdagen så åkte vi till örebro, för att släppa av Fors och Ajja.
Då passade vi på att hämta hans gamla TV som jag ska köpa av honom på avbetalning :3
Efter det så drog vi till Willys och handlade mat för helgen.
När vi kom hem så kämpade vi med att få upp tv:n till lägenheten, och vi använde oss av en kundvagn!
Jag orkade inte bära den så vi tog kundvagnen som jag och kenny hade tagit upp för skit länge sen.
När den väl var på plats så segade vi hela kvällen.
I Torsdags så kom min lillebror på besök ett litet tag, sedan åkte vi och badade på badhuset, Marcus bjöd mig^^
Och jag fick äntligen inviga in min nya bikini :3
Vi var nästan helt ensamma, älskar när det är så lungt utan några barn som håller på att härjar.
Marcus prutade mig med att jag skulle få godis om jag hoppade från kanten,sedan från en sån där hoppsak som lutar neråt,och sen från trampolinen.
Jag gjorde det efter att jag intalat mig att jag får massor med godis sen på 37:an (jag är rädd för djupt vatten) så jag fick godis för ca 50 kronor :3 hihi!
När vi kom hem så gjorde vi grönsaksoppa, och kollade på film, kommer inte ihåg vilken dock.Vi chillade och bara umgicks och pratade om allt!
Det var jättemysigt.
På fredagen så gjorde vi Tacos, och vi var ute på prommenad med, där såg vi 2 stycken ekorrar som jag fick relativt bra bilder på.
såg den här precis när vi börjat gått ungefär.
sedan den andra såg vi när vi satt på en lekplats och gungade lite.
På kvällen så hade vi tända ljus när vi duschade, det var så romantiskt :3, hade lite "spa" hemma, vi hade köpt nya tvålar som vi provade, och sen skrubbade vi av oss med min skrubbnalle :3
Det var sjukt mysigt.
Igår var det träning, så vi tränade på grunderna så dem sitter,Jag tycker det är så roligt med taekwondon ;)
Spec nu när jag börjar bli bättre, och det inte ser ut som jag har spasmer när jag försöker sparka.
Dock så har jag skitont på muskeln på baksidan av låret, det är ingen streckning, eller jag tror att det inte är det.
Hur som haver så känns det när man rör på sig.
På kvällen kollade vi på en skitäcklig film som jag inte kommer ihåg vad den hette.
Jag trodde jag skulle ha mardrömmar om den, men drömde om kattungar som flöt i vatten. Dem var jättesöta, jag kommer ihåg att en kattunge var knall-orange^^
Idag så åkte marcus hem, men vi åkte till Ica först, och han köpte mat till mig!
Så jävla snällt :D *TACK tusen gånger om ?*
Efter att vi skiljts åt så gick jag hem och packade upp varorna, och tog på mig bikinin och satte mig ute på balkongen och solade, passade på när solen äntligen tittade fram!
Btw, min kompis Ola har hjälpt mig med att fixa 2 nya banners till bloggen, jag gillar båda jätte mycket, men vet inte vilken jag ska ha, så vilken tycker ni?
Båda är så grymt snygga!! så har beslutsångest.
Kommer få besök av Kenyn idag senare vid 17.
Imorgon ska vi grilla med :)
Men nu ska jag sätta mig ute på balkongen igen!
Over and out // EMIEJag har haft proböe
Jag har haft problem med att publicera inläggen på min blogg.
så skriver om vad jag har gjort i helgen idag istället.

Ett underbart slut på den här helgen!
Den började för mig redan i onsdags när Marcus kom till mig.
Vi har gjort massor med roliga saker!

Efter träningen på Onsdagen så åkte vi till örebro, för att släppa av Fors och Ajja.
Då passade vi på att hämta hans gamla TV som jag ska köpa av honom på avbetalning :3
Efter det så drog vi till Willys och handlade mat för helgen.
När vi kom hem så kämpade vi med att få upp tv:n till lägenheten, och vi använde oss av en kundvagn!
Jag orkade inte bära den så vi tog kundvagnen som jag och kenny hade tagit upp för skit länge sen.
När den väl var på plats så segade vi hela kvällen.

I Torsdags så kom min lillebror på besök ett litet tag, sedan åkte vi och badade på badhuset, Marcus bjöd mig^^
Och jag fick äntligen inviga in min nya bikini :3
Vi var nästan helt ensamma, älskar när det är så lungt utan några barn som håller på att härjar.
Marcus prutade mig med att jag skulle få godis om jag hoppade från kanten,sedan från en sån där hoppsak som lutar neråt,och sen från trampolinen.
Jag gjorde det efter att jag intalat mig att jag får massor med godis sen på 37:an (jag är rädd för djupt vatten) så jag fick godis för ca 50 kronor :3 hihi!
När vi kom hem så gjorde vi grönsaksoppa, och kollade på film, kommer inte ihåg vilken dock.Vi chillade och bara umgicks och pratade om allt!
Det var jättemysigt.

På fredagen så gjorde vi Tacos, och vi var ute på prommenad med, där såg vi 2 stycken ekorrar som jag fick relativt bra bilder på.
såg den här precis när vi börjat gått ungefär.
Den andra såg vi när vi satt på en lekplats och gungade lite.
På kvällen så hade vi tända ljus när vi duschade, det var så romantiskt :3, hade lite "spa" hemma, vi hade köpt nya tvålar som vi provade, och sen skrubbade vi av oss med min skrubbnalle :3
Det var sjukt mysigt.

I lördags var det träning, Det var inte många där, men tycker det är bra ibland, för då kan man få hjälp snabbare :3
Vi tränade på grunderna så dem sitter,Jag tycker det är så roligt med taekwondon ;)
Spec nu när jag börjar bli bättre, och det inte ser ut som jag har spasmer längre när jag försöker sparka.
Dock så har jag skitont på muskeln på baksidan av låret, det är ingen streckning, eller jag tror att det inte är det.
Hur som haver så känns det när man rör på sig.
På kvällen kollade vi på en skitäcklig film som jag inte kommer ihåg vad den hette, tror den hette Insidious eller något sånt.
Jag trodde jag skulle ha mardrömmar om den, men drömde om kattungar som flöt i vatten. Dem var jättesöta, jag kommer ihåg att en kattunge var knall-orange^^

Igår så åkte marcus hem, men vi åkte till Ica först, och han köpte mat till mig!
Så jävla snällt :D *TACK tusen gånger om ♥*

Efter att vi skiljts åt så gick jag hem och packade upp varorna, och tog på mig bikinin och satte mig ute på balkongen och solade, passade på när solen äntligen tittade fram!
Btw, min kompis Ola har hjälpt mig med att fixa 2 nya banners till bloggen, jag gillar båda jätte mycket, men vet inte vilken jag ska ha, så vilken tycker ni?
NR 1
Nr 2
Båda är så grymt snygga!! så har beslutsångest.
Fick besök av Kenny igår senare vid 17.
Idag ska vi grilla med :)
Men nu ska jag sätta mig ute på balkongen igen!
Over and out // EMIEE~

Kommentarer
Postat av: Ola Andersson

Verkar som att bannern inte vill visas så som den ska.. Ska kolla om jag kan göra om den igen lite grann :)

2011-05-09 @ 11:20:23
Postat av: a d i n a

tAck ! :)

2011-05-09 @ 18:36:58
URL: http://adinabanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0