Afterlife~

Har varit ute i stort sett hela dagen idag!
Fick besök av Kenny och jag blev bjuden på baguette på 37:an
så vi satte oss på en parkbänk och njöt av solen och käkade, medans vi flummade,
vilket relaterade till massor med skratt!
Efter det så gick vi 1.5 mil och fotograferade massor,
Det var riktigt skönt att komma ut i solen,
Blev fotograferad med av Kenny med^^
Det här var den bästa dagen på länge!

*Ingen får ta bilderna ifrån mig utan att be om lov*

Så vi drev lite med varandra och körde som Maria Montazamis pose: "handen på stjärten, heej"
Blev riktigt nöjd med mina bilder jag tog med,Fast det inte blev så många pga dåligt batteri i min kamera ._.
Vår känslorna börjar komma igång nu.
när vi kom till den sista biten av linde sjön runt så började Turbo morra och kolla bakåt, så jag blev lite små skraj. men det verkade inte vara något, jag skrek iaf så högt jag kunde, för just in case om det skulle vara en björn eller något stort och äckligt som följde efter oss!
När vi kom hem till mig så gjorde vi fruktcoctail nom nom^^
vi skulle egentligen sparat det till filmen vi ska se, men det slank ner i magen på 2 röda!
Filmen vi ska se heter Chain Letter, det handlar om en psykopat mördar tonåringar när de inte skickar vidare ett kedjebrev via e-post.
så får se hur den är^^
http://www.youtube.com/watch?v=YpfsiFBtIEY&feature=player_embedded
Åååh marcus har skrivit massa plopp-sms till mig med :3
han är så söt^^
Ska få pengar imorgon den 15:onde av socialen, om dem inte har glömt bort mig!
för om dem har det då jävlar kommer jag visa min elaka sida på mötet på fredag!
och om jag inte har fått pengar imorgon
så kan jag inte komma till marcus på fredag när han fyller år, då kommer det bli massa sadface på Emma O.o
så bäst för dem att jag får pengar imorgon!
Men nu ska vi se på filmen!
Take off your colours// Emie

Kommentarer
Postat av: K.F Cartman

Vilke snygg kille på andra bilden, skulle gärna ha hans nummer

2011-03-14 @ 22:55:33
Postat av: Elisa

Vackra bilder!

"B"

2011-03-17 @ 21:33:21
URL: http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0