♦ I don´t dance ♦

vilken skön träningsvärk man har idag då!

Ja jag vet jag har inte skrivit på ett bra tag nu, jag har inte haft någon inspiration.
Jag har mestadels varit i skolan, och tränat.
Mamma hade planerat att komma ner till mig med, men självklart så kom jobbet ivägen!

har varit hemma hos marcus för ett tag sen,han bjöd mig på massage och healing ♥ *lovley*
efter det så köpte vi massor med godis!
tror det blev några kilon iaf^^




Den här helgen spenderade jag med Marcus och massor med mys och rosa munkar :3

och självklart spelade vi TEKKEN^^
Har blivit ganska awesome på det ;)
iallafall med mina favoriter.

Sedan var det träning igår!
hade dräkt på mig så kände mig så uberduktig^^
jag älskar verkligen tkd:n♥!
synd att jag inte börjat träna det tidigare O.o

Iallafall när vi tränat klart så åkte vi och handlade lite mat, och revbensbjäll till kvällen nomnom!!
när vi stod och väntade på att ugnen skulle bli tillräckligt varm så började marcus flumma och dansa,
självklart började jag flumma med och försökte dansa som honom, men det såg ut som en eleptiker på en ravefest.
med andra ord I don´t dance :3


jag är så sugen på att köpa minecraft med!
men känner mig så wannabee alla andra då, fast tror nog att minecraft är det ända spelet min dator pallar at the moment!
så kanske ska passa på när det är betaversionen, så får det 25% billigare.
det är värt att tänka på^^

Min Pappa ringde mig nyss och satte in lite pengar till mig<3
han är så underbar!

Jag har åkt på någon förkylning eller något, för har skitont i halsen, och min näsa lever på näsdukar!
Men nu ska jag installera minecraft^^
En kompis fixade det åt mig :3
dock så kan jag inte spela online, men det gör inget :3



Vicious delicious \\ emma

Kommentarer
Postat av: K.F Cartman

Jag tycker du borde skriva lite oftare här E.

2011-03-13 @ 14:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0