Jävla mustach!

Vaknade före väckarklockan igen!
Känns skönt att vakna så här tidigt^^
Då har man mera att göra under dagen, eller för mig; har mera speltid under dagen ;) hoho"!

Hade en sjukt skum dröm inatt med!"
den handlade om min bästa tjejkompis Ajja, och Marcus, vi bråkade sjukt mycket om en jävla fake mustach och japanare!
sen helt random så börjar ajja slå på en hastighetsskylt bara för att det satt en ekorre på den, och hon ville troligen få bort den.

När jag vaknade var jag jättegrinig och sur på Marcus för no reason at all! det var bara för den där jävla mustachen.

Men det gick över jättefort när jag såg hur fint väder det är ute idag!:D
Ska ha mina nya skor på mig, så får se hur det kommer se ut^^
kan inte gå alls i högklackat!

Träning idag med,hur ska det gå?
Har inte tränat på 3 veckor, så det kommer kännas sjukt mycket i kroppen!
vet att träningsvärken kommer hemsöka mig imorgon iaf ;)

Men nu blir det att chilla framför Tv:n innan jag ska ner på stan och luncha med en kompis^^

Over and out/ Emie

Kommentarer
Postat av: joannatastic

Sv: Saknar dig med! :D Åker jag till Linde är det garanterat dig jag är på väg att hälsa på då! ;P

Har du samma mobilnummer som sist btw? :)

Kram!

2011-03-23 @ 13:28:52
URL: http://joannatastic.se
Postat av: Emma

låter bra^^



ja jag har samma nummer^^ :D

2011-03-23 @ 18:10:03
URL: http://schitzophrenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0