I Write Sins Not Tragedies~ ♥

Har varit med Cartman hela dagen idag!
Vi ska börja skriva våra memoarer med:) men det är bara jag och Cartman som kommer få läsa varandras.
Jag vet dock inte hur jag ska börja skriva!
men det löser sig nog!

vi har varit ute i det uberfina vädret, och fotade lite igen^^
Såg ett par krokusar som hade börjat blomma! hade glömt bort hur vackra dem kan vara!







Sedan så självklart blev jag lite kamerakåt, så bad kenny ta lite nya kort på mig :3
Efter det så provade jag att edita om dem lite, och det var fan svårare än vad jag trodde, men tyckte det gick relativt bra för att vara första gången :3



*inte redigerad*

Flum edit!
*flum redigerad*


När Kenny precis hade åkt hem så plingar det på dörren och jag trodde det var Kenny att han hade missat bussen så jag kollade inte i titthålet, utan bara öppnade,

Och där stod en man jag aldrig sett förut,  och han presenterade sig som något namn jag inte kommer ihåg, sedan visade han vad han jobbade med, och det var från radiotjänsten, och då tänkte jag direkt när jag såg hans ID handling, *Helvete jävla shiiit*!!!

Vad tycker ni egentligen om att man måste betala tv-lincens?
jag tycker det bara är Patetsiskt!!

Nu måste jag paya tvlincensen, och för vilka pengar?! har fan inget alls nästan. Soc vägrar ju föra över pengarna till mig, bara för att jag inte har lämnat in hyresavin, men det är ju inte så lätt att lämna in något som inte har blivit leverat till mig! så Soc ringde mig och skällde ut mig för det O.o


Imorgon är det träning och skola,
äntligen kan jag vara med och träna!
kommer bli så skönt att röra på blubbet igen :3
senare Ikväll så blir det kanske att besöka Ronny och ha filmkväll!
vi ska sitta och stirra in i väggen xP


Men nu ska jag fly lite från verkligheten och spela Oblivion ♥

Chitty Chitty Bang Bang // Emie

Kommentarer
Postat av: Elisa

Så fiina bilder!

På blommorna och dig:)

Kram

2011-03-23 @ 08:20:44
URL: http://www.brizen.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Tack Elisa^^ :D

kram

2011-03-23 @ 09:20:04
URL: http://schitzophrenia.blogg.se/
Postat av: Kalle

Fina bilder på dig Emie :)



kram

2011-03-30 @ 19:51:08
URL: http://KalleGoesWritning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0