Rape-ex och calzone!

Har fixat om min blogg litegran :3
Vad tycker ni?

Har 2 alternativ att skriva om, antingen om den där våldtäkskondomen Rape-ex, eller "vad det svåraste för en kille att säga till sin flickvän"

Men jag tror jag tar om våldtäkskondomen!
Jag tycker att det är bra.
Speciellt med det att kondomen kan bara avlägsnas av läkare, och då blir ju den som försökte med våldtäkten busted!
så det är bara ringa polisen^^
Men jag undrar lite hur den fungerar, om den sitter kvar även om våldtäcks-mannens kön slaknar,Eller om kondomen gör så att han behåller sin erektion?
fast vill inte uppleva det för att få reda på det! och tror inte direkt att någon av mina kompisar vill sätta på sig sån för skojs skull!
Iallafall den där kondomen har inbyggda taggar inuti sig, så när mannen peneterar kvinnan som har kondomen i sig,så krokar sig taggarna fast på mannens sak,och troligen orsakar en ganska mycket smärta.
Vad tror ni om den där "mirakelkondomen"?
tror ni att mannen som får den på sig kanske blir ännu argare och eventuellt misshandlar kvinnan?
Det är nog bra med dem här kondomerna i tex afrika där det sker så många våldäkter!
Byter ämne helt nu, vill betygsätta den nya calzonen från Grandiosa,jag tog smaken med ost och skinka.
Den var faktiskt god! men det borde vara mera tomatsås i den, den var inte torr fast den var fryst när man värmde upp den.Trodde den skulle smaka kartong, men det gjorde den inte, dock lite krydda hade inte varit fel.
Jag ger den en 3:a av en 5:a.
Nu ska jag ta en dusch, sedan slänga mig i soffan och kolla på tv!
Devil in a midnightmass // Emie

Kommentarer
Postat av: K.F Cartman

Den finns redan i Afrika. Den sitter kvar även om mannen slakar (vilket är väldigt troligt att han gör).. Man måste gå till sjukhus för att ta bort den och där ringer läkaren till polis.. Och ju mer gärningsmannen försöker att få av den på egen hand desto mer kniper den åt...

2011-03-15 @ 22:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0