The truth is a terrible thing||

Massor med hemskigheter händer i världen nu.

Från att 11-åringar blir sexuellt utnyttjande av invandrare på badhus här i sverige, och inte för att glömma nämna alla våldtäkter i örebro, till dem hemska förödelserna i japan!
Har tänt massor med ljus i helgen till dem som är drabbade!

på Aftonbladet finns det en chattfunktion så man kan skriva till sina anhöriga som är i dem drabbade länderna! och när jag kollade runt så såg jag att det är någon som håller på att skämtar!
men jag måste medge att jag skrattade lite :x


Sitter förövrigt och pratar med min bästa polare "Cartman" och Marcus :3
och självklart lyssnar jag på miyavi.
Den här helgen har varit så värdelös,är fortfarande sjuk så har inte varit på träingen i lördags, men jag fick besök av Fors,Marcus och Micke! det var iaf lite uppiggande, då är jag iallafall inte bortglömd!
Fick 2 st stekpannor av bby med <3

Har i stort sett levt vid datorn hela helgen, och bara kollat igenom massor med fairytail :3
på 4 dagar har jag hunnit med 66 avsnitt.

Spelade lite oblivion igår med, och hade glömt bort hur roligt det är, jag har blivit guildleader i the black hand^^ så jag känner mig lite OP!
Har läst massor med böcker med som tidsfördriv!
Eller honestly bara några sidor T_T
tappade tålamodet på att sitta och läsa
sedan var jag distraherad av att spela tekken med så det var det ända jag tänkte på x)

Igår kväll var jag jättesugen på chips och dipp, men jag måste spara mina pengar,
så jag ställde mig och bakade knäckkakor istället!
dem blev jättegoda! så jag bestämde mig för att ge några till grannen,
som brukar hjälpa mig när jag får en kris med något!
hoppas dem blev glada bara! jag plingade aldrig på, utan lade kakorna i deras tidningslåda,
och skrev en lapp att det var ifrån mig :3

Ärligt talat så är det ganska skönt att vara sjuk,iallafall den delen när man äter glass för halsen, och ligger invirad i filtar för man är så frusen. det är massa mys!
Men börjar tröttna på det, vill till skolan och plugga, och få träna taekwondo igen :3

Snart fyller bby år med! så i helgen som kommer ska jag fira honom med hans familj för första gången, känns lite nervöst,för jag vet inte hur dem firar, och om dem sjunger eller inte. *jag hatar att sjunga* iallafall in public!
Men det kommer gå bra hoppas jag^^
Får se om jag tar med mig kameran, och fotar lite!

kanske får besök av "Cartman" med nu den här veckan, då ska vi ta en promenad och fota om det är fint väder för det.
Mamma ringde med efter att hon inte hört av sig på 2 veckor!
hon verkade jätteosocial, och inte alls pratsugen, så det var inget långt samtal!
Men men hon hade väl en dålig dag eller något.

Nu ska jag kolla klart på fairytail avsnittet sedan spela lite tror jag!


We don´t celebrate sundays// Emie

Kommentarer
Postat av: K.F Cartman

Det finns inget dåligt "fotoväder" bara dåliga kameror ^^

2011-03-13 @ 19:01:54
URL: http://theearthismoving.blogg.se/
Postat av: Emma Persson

haha så sant så^^

2011-03-14 @ 10:23:25
URL: http://schitzophrenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0