Torsdag

Tränade taekwondo igår!
vilket var så jävla skönt :3
har knappt någon träningsvärk alls!"

Varit med Cartman idag, och fikat på frosts, jag tog en semla och en cola
och kenny tog en skit skum sak!
den hette makron eller något sånt skumt namn liknade.
Har sett att vissa har gjort reklam för den, men trodde det inte var en kaka,
utan en väldigt färglad hamburgare!


Makron




När vi kom hem så käkade vi hemlagad baguette,
jag tog med leverpastej och smörgås gurka, sedan självklart lite rödlök^^
Nu håller vi på att förbereda en potatisgratäng^^ nom nom nom!!
Sedan så ska vi se på amusement och insane!


men nu spela lite oblivion
Over and out // emma

Kommentarer
Postat av: K.F Cartman

Äckligaste kakor jag ätit, men semlan såg ju god ut ^^. Nu blir det filmdags

2011-03-24 @ 21:30:49
URL: http://theearthismoving.blogg.se/
Postat av: "B"

Kanske blev premiär på semla där då :)

Ser gott ut! även kakorna fast jag aldrig smakat sådana.

2011-03-26 @ 12:25:20
URL: http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0