A fading memory...

såg en skitdålig film idag men Kenny!
verkar nästan vara så att alla filmer som blir gjorda nuförtiden är så jävla B!




Man blir inte längre rädd när man kollar på dagens skräck.
känner inte ens den där isande känslan längst ryggraden heller,
då är det ett dåligt tecken på att filmen är kass!
Det som var mest obehagligt var ett rum fullt utav clowner!


Har inte träffat psyk nu på några veckor, och det börjar märkas!
känns som jag börjar bli små depprimerad igen.
massor med saker som jag glömt bort kommer tillbaka igen och plågar mig.
Its like a painful fading memory...

Skulle vara skönt att komma bort, från lägenheten några dagar, för att sedan komma hem till en städad lägenhet med min partner som står i dörren och hälsar mig välkommen med en kyss.

Men thats NEVER gonna happen!!
dels så har jag ingen sambo, och killen jag har nu..pfft!
Han skulle väl  inte ens märka att jag var borta.
där finns det verkligen ingen romans alls i den kroppen, inte i min heller för den delen*

Har fått jätte ont i benet på smalbenet och det onda verkar "växa" så hela insidan av foten värker som fan nu.
Har ingen aning om vad jag har gjort. har inte ramlat något, och inte trampat snett eller så.
Men men har inte råd att kolla upp vad det är för något.
någon gång går det väl över!

Mamma Ringde nyss♥ så vi skvallrade lite vad som har hänt ^^
Blir alltid så glad när mamma ringer, det är som att alla mina problem bara försvinner!



Funderar på att göra ravioli och sätta på en disney film!
eller bara lägga mig i soffan och slö-zappa på tv:n och äta massa godis och dricka päroncider:3


A lonley friday// emma

Kommentarer
Postat av: K.F Cartman

Kom ihåg att det är gratis för dig att gå till sjukhuset nu, så kolla upp foten!!!

Kan ha varit efter alla långpromenader vi tar.

2011-03-25 @ 20:22:50
URL: http://theearthismoving.blogg.se/
Postat av: "B"

Hej,



Clowner kan upplevas obehagliga i skräck, ja.



Det med saker som kommer tillbaka och plågar; jobbigt! vet känslan även om det har med sådant som hänt på senare år.

Bra att få prata ut då, även någon vän kan det lätta med.



Hoppas det blir bra med foten.



Intressant att läsa din blogg förresten!

Önskar en riktigt trevlig helg!



Kram

"B"

2011-03-26 @ 12:23:56
URL: http://www.brizen.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

hej^^

ja dem är riktigt obehagliga!

jo det börjar bli dags att prata med någon igen, ska boka tid nu på måndag.

Foten mår bra nu, tror det var ngt sena eller dyligt som ville jävlas.

aww tackar, detsamma^^



kram emie

2011-03-26 @ 15:02:13
URL: http://schitzophrenia.blogg.se/
Postat av: Kalle

Vad jag kommer ihåg så var den här filmen rätt okej från min sida :)



Kram

2011-03-30 @ 19:49:26
URL: http://KalleGoesWritning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0