Face-Roll!

Önskar just nu att jag kunde facerolla mitt tangetbord så skulle allt som har hänt dem dagarna jag inte har skrivit, blev organiserat och fint här på bloggen.
Jag har alltid oturen med mig så det går ju inte!
Sedan för den delen så orkar jag inte skriva om just allt som har hänt dem här dagarna -.-!
Kenny har varit hos mig ett par dagar,vi har sett en del filmer,
men slutade med att vi spolade igenom stortsett alla filmer!
Vilket är synd eftersom jag och Kenny ÄLSKAR skräck. så då kan man förstå att dem vi har sett varit så kassa att det inte ens är värt att waste:a 1-2 timmar på en skit film.

vi var hos en fotograf igår och fotade lite, fan vad pinsamt det kändes att stå där och försöka se bra ut!
Hade tur att Kenny följde med med.
Sedan på vägen hem så storhandlade jag på hemköp, och lite hårfärg!
det blev så många påsar att vi tog en kundvagn och körde upp mina varor upp för backen
Det Kändes så Lodis-aktigt.
men orkar man inte bära-så orkar man inte!
Då får man ta sådana hjälpmedel^^

Städade idag, och fick fnatt så möblerade om i köket det blev så fint med dem nya gardinerna :3
ser så hemtrevligt ut!
Och när jag dammsög köket så hör jag hur sugkraften börjar bli svagare, men tänkte inte på det, och rätt som det var så låter det som man smällde en balong med lite luft i sig!
så stänger av dammsugaren och självklart så öppnar jag där påsen sitter i ett ryk, och det kommer upp så jävla mycket damm!
Så hostade seriöst 20 minuter efter att det lagt sig över golvet,
och självklart så var det där min sista dammsugarpåse jag hade.
men hade lite tur att det inte var så mycket som kom ut på golvet,resten hamnade på dammsugaren,
så var bara att ta en blöt trasa och torka bort.
−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−−
Jag är så trött nu efter träningen! sedan har jag en hemsk huvudvärk!
så en god natts sömn är efterlängtat! Hoppas bara grannarna inte håller på att föra massa oljud mitt i natten.
Ska nog lägga mig i soffan och se på Sex And The City♥
Never look back // emma

Kommentarer
Postat av: K.F Cartman

Ja du, vilka skitfilmer! Blev det bra i köket då?

2011-03-30 @ 21:33:10
URL: http://theearthismoving.blogg.se/
Postat av: Elisa

Skoj med fotograferingen, det blev säkert bra bilder!

önskar en riktigt trevlig helg.

"B"

2011-04-01 @ 22:18:21
URL: http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0