*Evilness♥

Det har varit en chill dag idag!"
har hunnit rensat garderoben, göra egen potatisgratäng,
Städat badrummet,Diskat, och Spelat stepmania alot!
sedan spelade jag oblivion ett par timmar :3
Gjorde en ny character med, så det är skoj att vara "god" för en gång skull hoho!
Eftersom jag alltid blir att spela ond, hur jag än försöker så hamnar mina gubbar på den onda sidan
*Evilness♥*

Det här inlägget kommer mest handla om den mest drygaste personen jag "känner"
Han går mig så mycket på nerverna att det kommer ut massa klåpord från min mun, och det tar aldrig slut!
Det ända  "ORD" han har som försvar är håll i er nu, det är ett sånt mäktigt ord som inte ens existerar :MORÖF!


Jag blir jämt O.o woot!? när han skriver det, och han vägrar inse att det ordet inte existerar.
Troligen är det hans morsa som har hjärntvättat honom att det finns ett ord som heter så,
Eller så har han bebisar som "kompisar" som mumlade och försökte säga något annat,och han tolkade det som moröf!
Fast han kanske är en ailen som säger något på sitt språk O.o!
ska jag bli rädd i så fall att jag har haft kontakt med en ailen, eller ska jag ringa till america och avslöja honom?
*hmm* kan kräva en stooor lösensumma med^^ mwhahaha!!
fan nu kom evilnessen in igen.. darn it.. Be good, Be good*
Han ska vara så glad att han sitter bakom en datorskärm,för vissa gånger skulle jag vilja göra såna saker som skulle censureras med sådana där skumma #"%&/!¤ ord!
Och blommor istället för knivar, och kak-degar istället för tarmar som hänger lite härochvar.
Men nu blir det nog att slänga sig i soffan med en skål med ravioli och kolla på kejsarens nya stil :3
Over and out // Emma

Kommentarer
Postat av: K.F Cartman

Moröf? is he stupid or what?

2011-03-27 @ 23:01:11
URL: http://theearthismoving.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag snackar med samma snubbe antagligen för han snackar om moröfer hela tiden men vägrar säga vad det betyder xD så jag sökte på google och hittade ditt blogg inlägg..han knullar ju högtalare också du vet...skummare person finns ju inte

2011-05-25 @ 23:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0