Ailen-cola!!

Har gjort en del ärenden på stan idag med Ronny!
Köpte massor med mat, så nu har jag så det räcker i ett par veckor känns det som :3
Var inne på Elon och FRÅGADE efter nya dammsugar påsar, efter gårdagens händelse.
Butiksträdet frågade vad för märke jag hade på dammsugaren och vilka dammsugar-påsar jag använde, Det var ju därför jag frågade om hjälp ju?!
Jag fick åtminstonde hjälp, och köpte dammsugar påsar som troligen skulle passa, men NEJ det gjorde dem inte!
Jag fick byta dem om dem inte passade, så ska gå dit imorgon och fixa det!

Sedan gick vi hem och käkade pizza som jag hade i frysen, och spela Guitar Hero III!
Så efter ett tag så var man så koncentrerad att när låtarna var slut så såg det ut som att Colan vi hade under bordet såg ut att sväva O.o!
Så vi satt spänt och stirrade på den där cola flaskan i ett bra tag!

Nu ska vi spela GH igen efter att vi vilat ögonen lite:P 
Selfish Love// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0