sen update.

Har inte skrivit på ett tag!
Mycket har hänt, jag var med marcus i helgen och vi solade och typ badade lite, eller snarare doppa fötterna sen stå och frysa som fan!
Det var jätteskoj iallafall :)




sen i söndags så hade vi avslutning med klubben, vi hade discobowling på strike.
Jag tog 2 drinkar med, och dem var sååå goda!!!! :)

I mådags så hade jag picnic med gandalf jessica och cancer sauron!
vi satt uppe på kyrkberget och åt negerbollar :3
Gandalf satt och plonkade på sin gitarr så vi hade bra musik med :)
och sauron fick för sig att dansa lite x3




fgfff Igår så träffade jag Linnea, och vi ät lunch på Bellas, och jag solade lite solarium!
Sen kom det andra gänget och vi spelade kort och åt kakor som  jag bakat.
På kvällen började det åska som fan, så jag sitter och skriker och näst intill gråter. men jag blev väl omhändertagen av jessica :)
vi lyssnade på en skit söt låt :3
Nu ska jag ner på stan med kenny, och söka jobb :3
Wish  me luck!! //Emie


Kommentarer
Postat av: Kalle

Vilka härliga dagar du verkar ha haft det :)

Postat av: joannatastic

Värsta mysdagar :) Me like a lot!

2011-06-08 @ 11:31:04
URL: http://joannatastic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0