Summer Memories

I know I know!
Har inte klottrat ner något på några veckor!


Anledningen varför jag inte har gjort det är...jag vet inte!?
Det har ju hänt en del saker, inte något märkvärdigt med ändå ett sommarminne jag delat med mina nära!
Kenny har varit hos mig lite titt som tätt, samt att jag var hos honom och hälsade på.
Han hade sina syskon hos sig, så vi hyrde en rodd båt och åkte ut på Norasjön.
Det var trevligt ett tag, för sen kom ett hemskt oväder när vi var ute på sjön. så kenny började ro på.
När vi kom i land var vi ganska blöta.
Jag och Kenny gjorde en god gärning förra veckan när han var hos mig. Vi hade varit och handlat och såg 2 stycken alkolister, den ena satt i rullstol, Så den går mitt i vägen och stoppar trafiken, sen kunde dem inte komma upp för trottoarkanten.
Så Kenny ringer polisen och säger att dem håller på.
Vi stod och kollade på ett tag, det var ganska underhållande att se dem försöka få upp rollstolen.
polisen var skitsega på att dyka upp, så gick vi hem och gjorde käk!

Har varit hos killen på midsommar, jag hade väldigt trevligt med folket.
Vi åt midsommar mat. typ sill och potatis. fast jag fick köttbullar och korv då jag inte äter fisk.
Till efterrätt så var det jordgubbar och grädde.
Till det tog jag en bacardi breezer pinaple :3
Senare på kvällen grillade vi kalvfile och åt färskpotatis i ugnen!
det  var den godaste potatisen jag ätit! samt köttet var så gott att det vattnades i munnen.
Vi har även spelat en hel del! så jag skapade en karaktär på FW, gjorde en dwarf marksman, hon är skitsöt!! och ûber-EPIC.

Åkte till Ikea i söndags, och hela infarten till marieberg var dt en sjuktl ång kö!
men vi kom fram så småningom.
Det var lite onödigt att åka dit för jag hittade inget jag behövde.

Kenny kom till mig igen i måndags tror jag.
Så vi kollade på True Blood season 4!!
FAN vad vi har längtat efter det^^
SPOILER!!!

Lafayette har blivit skitful i sin nya frisyr!
Tara verkar ha blivit mera...lesbisk :O
Jason är snut!
Bill är bara gay och har blivit kung över Bon temps.
Och den bästa vikingen ERIC äger sookies hus nu :3 mwhahha!!!

Jag har legat och solat på balkongen och lyssnat på bra musik^^
har även hunnit med att rollspela i 2 dagar nu, det ska fortsätta ikväll, (efter jag hunnit solat lite)
Igår fikade jag på 37:an med henke, och jag tog en sommarswiss!
Fick behålla skålen med :3
Den ska hänga ute på balkongen och ha ett ljus i sig har jag tänkt!
lekte lite med en bild med, jag tycker den blev väldigt fin :)
Fick även för mig att prova göra om anime wallpapers.
blev nöjd med 1 iallafall^^
Har även blivit bjuden på fest imorgon,men får se om jag ska dit, det är en person där som jag inte gillar så mycket, vill inte ha något bråk.
Men skulle vara skoj att umgås med resten av gänget.
Nu ska jag börja röra mig ut på balkongen för solen börjar dyka upp!
Bjuder på en sommar låt!
Over and out // Emie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0