Emie in Wonderland~

Shit vilken händelserik vecka jag har haft!
I måndags så hade jag picnic med gänget.
I tisdags så solade jag solarium, och träffade linnea:)
I Onsdags kom kenny-boy och hälsade på, så vi var nere på stan typ hela tiden.
Jag bjöd på fika med, så vi satt utomhus i hettan och fikade :3

I Torsdags så var det karnival, så var med Nadja och Daniel!
Som alltid var det fullt med folk.
I år tyckte jag att Estet var så jävla epic!!!  :3
Filmade även när dem gick förbi^^


Så dem får en egen rad! :)
Jag och Nadja blev helt till oss när vi såg dem ;)



Samt i Fredags så tog min Lillebror studenten
Så vi åkte till örebro och firade honom!
Han var så fin i sin kostym :)
Vädret var hemskt varmt!
tur att man hade vatten med sig.

sen åkte vi hem till nora och käkade lunch!
Fick en god välkomsdrink som bestod av ISBITAR, ytterligare mer ISBITAR! och ISTE :D så kall och god var den!! Där träffade jag "mormor" och resten av "familjen"
Det var väldigt mysigt och trevligt.


När jag väl kom hem till linde, så var det att ta en kall dusch och ta på sig festkläderna!!
drog till stefan och firade studenterna, jag hade min studentmössa på mig med för nöjes skull ;)



Tog 2 cider och 1 glas vin. För hade träning idag, som jag inte gick på O_o!
Men var nere och kollade på, tur det för det var sista träningsdagen :/
och graderingen har blivit uppskjuten till augusti :(

Fick iallafall säga hejdå till Marcus och Fors!
fikade på 37:an för sista gången för den här terminen.
Men det var mysigt ändå :)
När jag pussat och gayat med marcus tillräckligt och sagt hejdå, så träffade jag Krull, vi slog oss ner på 37:an, och pratade om rollspel, naruto, trädgårdstomtar, och massor med randomsaker! :3
nu börjar jag bli hungrig så ska göra mat!!
One ring to rule them all~// Emiie~

Kommentarer
Postat av: K.F Cartman

Oj vad mycket du har gjort då.

Vrf blev graderingen flyttad ända till augusti?

2011-06-12 @ 17:14:05
URL: http://theearthismoving.blogg.se/
Postat av: emie

Den blev flyttad för det var bara 3 st som skulle gradera nu. så den beslutade sig att vänta tills flera graderar

2011-06-12 @ 17:33:11
Postat av: K.F Cartman

Oj vad mycket du har hunnit med då.



Varför sköts graderingen uppåt?

2011-06-12 @ 18:23:59
URL: http://theearthismoving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0