Feast of Fleash! ;)

Sitter hemma hos Marcus nu, Har varit där sen i Onsdags, och ska stanna här tills tisdag nästa vecka.
Eftersom det har varit tråkigt väder, så har vi mest spelat tale och Forsaken world.
Idag var vi i örebro och gick runt och kollade på Open Art,
Jag hoppade till när vi gick förbi en staty-gubbe som satt vid slottet, jag såg att den satt där, men det såg ut som att den skulle börja röra på sig när som helst.

Sedan när vi gått runt och fotat det som var närmast och roligast,

(Kan inte föra över bilderna, pga min kamera vill inte ansluta med datorn!
så jag kan inte lägga upp några bilder!
blir väl tills senare när jag löst problemet)
så gick vi käkade vi på Coco Thais buffén,
Därefter drog jag in Marcus på Batalj, Och blev 210 kronor fattigare, köpte en ny magiclek, som är svart/röd, och heter Feast of Fleash.
Fick med 2 stycken mobs som är Rare :3
köpte även en Deck-box och plastfickor så jag inte repar mina nya kort!
Vi provade öven massa lajvmasker och jag fick jättesug efter att lajva igen!

Sen drog vi in på H&M, och jag köpte en ny BH.
Skitsöt!!
Och en ny Väska som jag väl behövde!

Vi har handlat lite på supermarket med, för jag ska ha en tjejkväll (first time in my life)
hemma hos marcus!
Det blir jag och en till tjejkompis, så vi sk dricka lite vin och äta digestive-kex
med ost på.
Kommer tycka synd om Marcus för vi kommer troligen sitta och prata tjejsaker.
Ryser när jag tänker på hur flickig man kommer vara!
Ikväll ska vi bada ångbastu med!
Så får se hur det verkar vara :)
Jag har rollspelat hela förra helgen, Det var sjukt roligt, men tröttsamt när man sitter stilla relativt mycket, men men! satt på min sköna stol så det var inte farligt!

Tog 2 coola bilder på Forsaken world igår med!
Ska ta lite finskt godis nu jag fick av Pappa,och troligen kolla på mina fina inköp :3
Have a great day!!
Xoxo // Emie~

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej!:) du deltog i veckans bloggintervju förra omgången och nu har jag startat upp en ny omgång där du har chans att bli just veckans blogg:) om du vill delta, klicka här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/july/veckans-bloggintervju-1.html#comment

2011-07-27 @ 17:33:46
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

KUl att du deltar!:)

2011-07-27 @ 17:41:38
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0