Stuff a´holic!

Kom till Marcus i Tisdags, så har inte haft tid att skriva ;)
Vi har badat i badbrottet i onsdags fast det var för kallt så jag doppade bara fötterna, sen lade jag mig för att sola lite.
I torsdags var vi hemma mestadels under eftermiddagen för det var så kvavt och molnigt, Vi åkte och handlade på Supermarket, där köpte jag ett nytt rpg spel till mig i tidig födelsedagspresent, fick 1000 kr av mamma och pappa! :3
För dem pengarna köpte jag även, nya flippflopp, solkräm,strumpor,godis!
Sen drog vi till Marcus bror Victor och badade i hans pool efter det hade klarnat upp lite mer!
Det var mycket skönare i den än borta vid badbrottet!
Doppade mig flera gånger, Jag skulle även prova att simma från kant till kant, men jag glömde bort att kolla under vattnet, så slog huvudet i poolkanten *KLANT*
Vi såg en liten ödla med, som Victor fångade, den var sjukt snabb, men efter ett tag så stod den stilla så vi kunde kolla på den!
Vi gick hem efter ett par dopp och lite jackass tittande,
Gjorde tacos till middag och sen kollade vi på filmen PAUL.
Jag tyckte den var riktigt bra och rolig som fan!!

Vi skulle ha åkt och badat med Fors idag, men jag ville inte bada! sen var det så tråkigt väder med.
Så istället åkte vi till Ikea idag och köpte 2 nya mattor till lägenheten samt 1 skohylla, och MASSOR med batterier till mina 360 kontroller, för resten av mina födelsedagspengar!
Ska även få ett nytt soffbord och en ny soffa av Pappa och Anna lite längre fram.
Nu ska jag sätta mig och läsa lite ur min bok!
Over and out // Emie

Kommentarer
Postat av: Kalle

>Hoppas du har haft en bra dag, Emma :D

2011-07-10 @ 20:15:58
URL: http://KalleGoesWritning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0