I may be bad but i´m perfeclty good at it!!

Första gången jag skriver det här året!

Först berätta lite vad som hänt under jul!
var hos en kompis och firade med hennes familj, sedan träffade jag killen på nyår och umgicks med hans familj, vi spelade buzz och åt skiiit goood mat!!:D
Fick massor med fina julklappar med!

Min mamma ringde mig 8:30 imorse och var halvt panikslagen, och hysterisk, för jag skickade ett sms till henne sent på kvällen, att hon skulle ringa mig. hon trodde det var något allvarligt.
jag säger att jag behöver hjälp med lite papper, och mamma blir genast jaha var det bara det?!
(Tror hon har sin mens)

Jag har ÄNTLIGEN tatuerat mig med! och det gjorde så jävla ont! stackars mig, och Ronny som höll mig i handen ;)
På lördag är det dags för träning igen efter upphehållet *är verkligen inte taggad*.
Hoppas bara då att det blir Gumdo med!!
Fast det är nästan roligare med taekwondon,dock myycket jobbigare,och kanske för att det är mer elever.(och snyggare tränare:P )

Idag ska jag boka tvätt-tid och städa! men har verkligen ingen lust! men det måste göras.
Så kommer go crazy med dammsugaren och vika på rumpan för fullt medans jag städar!

åååh har fått fnatt på rihannas nya låt!
så enjoy listening guys ;)
http://www.youtube.com/watch?v=ksFOtiJaJls


Jag berättade för min kompis kenny om min dröm jag hade inatt ,och jag skrev lite fel så han misstolkade allt!
Drömde att jag var på island med mitt äckel ex, och stefan z, och vi skulle kolla på en gejser som skulle spruta. iaf jag skrev "geisher som skulle spruta" till kenny så han fick ju en helt annan uppfattning om vad jag drömt.

Meen nu måste jag sätta igång med städningen!

Over and out!!!
Emms





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0