TrekantsBrottning?! Jag vill,Jag vill!!!!!

Hade verkligen glömt bort hur roligt det var att träna :3
Fast uppvärmningen var en pain in the ass O.o!
Trodde jag skulle tuppa av!!
Var lite orolig med för vilka kläder jag skulle ha på mig, eftersom jag inte har en TKD-dräkt.
Men jag hade tur för att micke var noob-klädd med, så jag var inte den ända♥
Vi gjorde massor med flummiga saker, och jobbiga!
Så jag kommer troligen ha en fet jävla träningsvärk imorgon-.-
Sedan på slutet så blev det lite chill och varva ner, så jag hann andas ordentligt^^
Provade att brottas med ajja, och jag vann^^
och jag var så stolt så utmanade jeppe och marcus, och då förlorade jag på en gång!
http://www.youtube.com/watch?v=3OuRdS1prbs&feature=related

När jag och ajja skulle duscha så började vi sjunga för fulla muggar!
Och det lät ju inte bra, iallafall inte från min sida, meen jag struntade i det och sjöng på :3
Sedan blev det 37:an som vanligt, tog en ost och skinka baguette.
Och självklart lite lördagsgodis för mig;D
Träffade syrran och mamma på hemköp med, så  jag fick skjuts hem:D
Ska dit imorgon och mysa!<3
och spela singstar:3
kanske värmde upp rösten idag, tills imorgon:D
Men nu kliar det i fingrarna på lite stepmanina :3
Over and out♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0