Dirty little secrets♥

gatuljusen är fortfarande tända:O
snacka att waste:a på electricitet.
Dem kanske tar det på allvar med 2012 och vill förbruka allt innan dess?

Sitter och ritar igen :3
hade glömt bort hur avkopplande det var!

Väntar på att mamma ska ringa, hon skulle ha ringt igår men av någon anledning så gjorde hon inte det.
men jag tror jag vet varför hon inte ringer, troligen så kommer hon inte ner, och hon försöker hitta ett bra sätt att säga det på.


Ska spela tale idag med marcus och Jeppe med^^
like old times♥♥

Fick ett samtal av brorsan i tisdags, och han sade att den 4 april får jag inte boka in något.
kommer inte säga vad det är som händer då, men det kommer bli så fucking amazing och troligen färgglatt ;)
mwhahahaha!!!!


Träning imorgon med, känner inte får att gå dit.
Det är alltid samma veva innan träningen drar igång,
alla ställer sig i sina "grupper" och pratar om saker. och jag känner mig inte direkt välkommen till någon av dem.
Så jag sitter på bänken och ser ut som en jävla fjolla.
Sedan så troligen kommer jag bara bli irriterad med angående en sak som upprepas hela tiden!"
Väntar bara tills någon får nog och slår näven i bordet.


skönt att det är fredag idag med!
Brukar oftast bli filmkväll/spelkväll hos någon^^

ska fortsätta rita klart nu!


Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0