vill kunna spränga folk med händerna!!!

dagen började bra!
men typ nu så blev det helt jävla cp!!

datorn fuckade upp sig när jag kollade på needless...
sedan hade marcus glömt stänga av sin mic på skype så hörde hela tiden när han skrev på sitt tangentbord. så blev ännu mer gaaah jag vill döö!!!

och nu är det jävla idiot som hela tiden ska skriva samma jävla sak till mig! han verkar fan inte fatta att jag inte gillar honom, men nej han ska komma med sina fittsvar som vanligt!

vill kunna spränga folk med händerna!!!
iallafall dem som gör mig irriterad.
Vilken jävla respekt jag skulle ha då. men nee så är det ju inte...
Skönt med träning imorgon, då kanske min ilska kan rinna ut lite.


Jag har försökt få tag i en kompis med, men han verkar ju skita i mig.
men ska fan i skita i honom med! för tänker inte vara den som försöker fixa allt hela tiden.

nu ska jag spela eller ngt skit!
Use your fist and not your mouth// emma

Kommentarer
Postat av: joannatastic!

Kötta på bara Emma! Ordbajsa som fan på människorna så ska du se att de tappar fattningen! Och gör de inte det för det så kan du få slå på dem lite ;P

2011-02-08 @ 21:14:24
URL: http://joannatastic.se
Postat av: Emma

haha!! :D

aah det ska jag:D

2011-02-10 @ 08:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0