Something in my mouth!

Tränade tkd idag ♥
vilket var awesome, iaf den korta lilla tiden som jag tränade.
För jag jag var så klantig och stukade lilltån när vi gjorde step *LYCKAT EMMA*lite svullen och blå O.o
Men blev väl omhändertagen av Marcus! han satt och gayade med mig en liten stund^^
Sedan när träningen var slut så drog vi till 37:an som vanligt,och det var så sweet ;)
Ajja stannade kvar här i linde, så vi har filmkväll och spelar lite tekken.
Har tänt lite ljus och släckt ner, så det blir mysigt!"
Imorgon blir det att spela som faan :3
Ska ha HALO-lan med björn med en helg, troligen i mars^^
kommer bli så amazing.
Men nu blir det att knäcka en redbull och äga ajja i tekken!
Full steam spacemachine // Emie with a blue toe!

Kommentarer
Postat av: joannatastic!

AJ för tån! Men ha det mysigt nu ni två! :)

2011-02-05 @ 21:30:00
URL: http://joannatastic.se
Postat av: Emma

jo det känns!



vi hade jättekoj!!:D

2011-02-06 @ 10:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0