Ledsamhetens Baksmälla!

Det regnar och Blåser ute,Känns som en tråkig höstdag!

Vilket är väldigt depprimerande.
Har inte haft en bra vecka heller, i Måndags så har jag gråtit frenetiskt i flera timmar,och har inte vetat vad jag velat göra  med mitt liv och sådana saker.
Inte ens glass hjälpte!!
Så vaknade med en hemsk huvudvärk,svullna ögon, typ som baksmälla fast istället för alkohol, så var det
ledsamhetens baksmälla!

Linnea var hos mig igår, och vi hade en trevlig kväll,
Förutom att det började åska som fan, så vi satt och hoppade till när det smällde!
Vi satt som klistrade vid dataskärmen och lyssnade på högsta volym med Nomy och kollade på sexiga halloween dräkter!
Vi har typ redan börjat planera vad vi ska klä ut oss till!
Jag som ska sy min egen kostym, har ju lite mer arbete framför mig, men det ska nog bli skoj, (om det kommer gå bra)
Ska inte säga vad jag ska klä ut mig till!
Vill ju inte ha någon som tar min idé.
Eller det är ju inte min Idé, den har ju alltid funnits där.
Var även hundvakt till hennes hund, när hon var hos hennes kille.
Så hon kom till mig vid 5-6 imorse för han skulle jobba men tur var att  jag inte vaknade av det!!

Brorsan är hos mig just nu, och vi har lagat pannkakor, och kollat på Bourne supreme.
Men nu kollar vi på man woman wild på Discovery Channel!
Eller jag Multitaskar via Discovery Channel och Bloggandet :3
Sen ringde pappa och jag grattade honom för han har namnsdag idag!
Fick redan på att soffan jag skulle få av dem, hade dem sålt :(
Jag som älskade deras soffa!!
behövde även en ny soffa, eftersom min är jättetrasig och sliten i sitsen.
Men Bordet har dem kvar, så jag ska äntligen få ett nytt rumsbord!
Sayonara fööking jobbiga glasbord!!!


Ska sova nu!
Börjar känna ögonlockens tyngd.
Hoppas dagen är bättre imorgon!

Kommentarer
Postat av: K.F Cartman

Men nu är Cartman här, och gör allt bra

2011-08-11 @ 20:55:53
URL: http://theearthismoving.blogg.se/
Postat av: theresebjörkman, :)

svar;



vad är naruto? :P

jag kollar på tv typ :)

vad har du gjort idag? : )

2011-08-15 @ 00:36:12
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0