Killar i uniform på besök idag ;)

hundvakt idag!" :3
Har knappt sovit något inatt heller, haft skumma drömmar som gjort att jag vaknat, och sen att grannarna håller på och för massa liv 4 på morgonen!
*thats NOT ok*
Var för trött för att ens gå ut och banka på deras balkong.
Fick inte sova så länge till, för sotarna bestämde sig för att komma till min lägenhet och rensa! -.-
Har förövrigt haft mysigt besök i helgen :3
kollat på en del filmer, spelat, och Marcus har självklart gayat som vanligt :P
Har skadat mig igen med på tkd:n!
så får inte göra några armhävningar * happy face*
så får göra massa situps istället *uhuuu!!* men bra ändå, för har lagt på mig ganska mycket runt magen :P
Har fått en muskelbristning i Triceps, enligt marcus!
vad det än är så gör det så jävla ont!" O.o
Sitter och fördriver tiden med att spela oblivion!
har verkligen fastnat för det =D
Och för en gångs skull så har jag lyckats hålla mig på den "goda" sidan^^
Go me, Go me!!
Hundvakt idag!" :3
Har knappt sovit något inatt, haft skumma drömmar som gjort att jag vaknat, och sen att grannarna håller på och för massa liv 4 på morgonen!
*thats NOT ok*
Var för trött för att ens gå ut och banka på deras balkong.

Fick inte sova så länge till, för sotarna bestämde sig för att komma till min lägenhet och rensa! -.-
Sotarna var iaf trevliga,vi pratade litegran, och en av dem var fan riktigt söt! undrar hur gammal han var ;)
kanske är meningen att jag får söta killar i uniformer hem till mig :3
Är så svag för just det, uniformer! spec brandmän^^ när dem står i bar överkropp och har byxorna på sig med hängslen^^ nom nom nom:D
*ne tillbaka till verkligheten nu*
den ena mannen frågade om det var min hund flera gånger.
Tror han led av korttids-minne!"

Har förövrigt haft mysigt besök i helgen :3
kollat på en del filmer, spelat Guitarr Hero III, och Marcus har självklart gayat som vanligt :P
Jag fick en utmaning i fredags med!
Marcus sade att jag skulle laga maten själv, eftersom han alltid gjort det när han har varit hos mig.
Jag tog an utmaningen och det gick relativt bra, *bortsätt från att jag frågade marcus hela tiden vad man skulle göra härnäst.
så fick lite hjälp! men bara lite^^

Har gjort mig illa på tkd:n!
så får inte göra några armhävningar * happy face*
så får göra massa situps istället *uhuuu!!*
Men bra ändå, för har lagt på mig ganska mycket runt magen :P
Har fått en muskel-något besvär i Triceps, enligt marcus!
vad det än är så gör det så jävla ont!" O.o

Sitter och fördriver tiden med att spela oblivion!
har verkligen fastnat för det =D
Och för en gångs skull så har jag lyckats hålla mig på den "goda" sidan^^
Go me, Go me!!
men nu ska jag göra lite mat!
Never Look Back// Emma

Kommentarer
Postat av: K.F Cartman

Du är så snäll som är hundvakt.



Gillar "My smile is my style"

2011-04-05 @ 20:14:06
URL: http://theearthismoving.blogg.se/
Postat av: Elisa

Jobbigt med skumma drömmar som grannars väsen.

Hoppas maten blev god den där dagen.

Sit-ups är effektiva..brukar också göra sådana men har slarvat lite den sista tiden.



Snygg header du skapat!

Må så gott.

"B"

2011-04-07 @ 09:26:35
URL: http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0