Ooh..I like it ~

Har varit i kumla sedan i Fredags!


Har spelat massor med Mortal kombat, och jag älskar verkligen att spela test your luck!
Det är så skoj när man får armless och headless. iallafall armless. Man ser ut som en kyckling^^
Sedan finns det rainbow kombat, så när man får några slag på sig, så blöder man färger i rengbågensfärger^^
Jag körde som Jade, Hon är verkligen min favorit.
Men hade ingen chans mot marcus,Fast han har ju haft tid att träna på det så^^
Sedan så spelade hela familjen Buzz! och självklart så vann marcus, Han är så GAAY och fuskar hela tiden :3





Vi har varit ute relativt mycket, så jag har fått färg på mig.
vi har sparkat fotboll och kastat freesbee^^

Jag och Marcus fick 2 stycken påskägg av hans föräldrar och hans farmor :3
samt 100 kronor var av hans föräldrar, Blev jätteglad!"
Vi har ätit grymt god mat, i lördags så grillade vi kalvfilé tror jag det var :3
det var så grymt gott^^

Senare på kvällen så kollade vi på en sjukt bra och intressant dokumentär som hette OCEAN, det är sådana dokumentärer som borde visas obligatoriskt i skolor.
Den var lite rörande faktiskt.


Vi var hos marcus farmor och åt lax i söndags, så jag var först lite skeptisk för jag äter ju inte fisk, men det gick ner och det smakade gott.
Hon bodde jättefint i hennes lägenhet, dock så var den på 18:onde våningen så det var lite läskigt att kolla ner från balkogen.
*I woke up in the middle of the night to get a drink of water and I tripped on something soft and fluffy. OMG, I think I killed the Easter Bunny!!!*
var bara tvungen ;)

mitt påskägg
mitt påskägg^^            Marcus ägg :3

vi har varit ute och gått,när det varit så fint väder.

Love~
Love~♥





Jag har köpt en ny bikini med i söndags som är så snygg :3
*såg så retard ut på bilden, så gjorde mig lite snyggare^^


Har sån sommarnojja nu!
sitter och letar efter sommarlåtar på spotify.
Vill att solen ska komma och lysa in på min balkong så man kan sätta på musiken på det högsta och ta en skål med dajmglass, och sätta sig där ute och njuta av det ûbersköna vädret^^
Känner mig så jävla nykär, it feels so good :3
Thihi!!*

Kenny-boy ringde idag, så vi ska ta en promenad och självklart så kommer våra kameror följa med :)
Ska kolla om man kanske kan grilla lite  korv någonstans.
Nu ska jag Sätta mig lite på balkongen för solen börjar lysa in på den nu*



Speak No Good,Hear No Good,See No Good

Hott Stuff //Emie~

Kommentarer
Postat av: K.F Cartman

Jag vill också få massor påskägg, fick bara ett.



Fina bilder du tar

2011-04-26 @ 21:10:02
URL: http://theearthismoving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0