Fredag & Lördag

Såg  Film igår med Marcus som hette Season Of the Witch!
Handlingen utspelar sig under 1300 talet, korstågens och pestens era.
Behem (Nicolas Cage) och Felson (Ron Perlman) är 2 korsriddare som tröttnar på att döda i Guds namn, så dem överger korsriddartåget.
Dem blir gripna senare och blir tillfrågade att tjäna kyrkan igen, genom att föra en kvinna som blivit anklagad för ha använt häxkonst, hon kallas för "the black witch" och prästerna påstår att det är hon som framkallat pesten.
Dem får med sig en präst och en guide, och på vägen händer en del underliga saker!
Jag gillade effekterna när det väl hände saker.
Dock så i slutet så kunde man förutspå vad som skulle hända.

Sedan kollade vi på Harry potter and the deathly hallows del 1.
Kan dock inte säga så mycket om den, eftersom jag vill se del 2 innan jag börjar skriva en recension.
Men ser fram emot att se den.
Provade en ny baguette på 37:an med,
Tog en vegetetarisk, den var väldigt god :3
trodde den skulle vara torr och rent ut sagt äckligt.
men det var den inte, jag gillade att det var äpplen i den,då blev det lite sylig smak!
Haft en bra helg än så länge^^
skulle ha åkt på paintball men det blev inte av.
Nu ska jag ta en kopp te och slänga mig i soffan!
Over and out// Emma

Kommentarer
Postat av: Kalle

Den där Harry Potter filmen har jag inte sett ännu Not good

2011-04-08 @ 16:27:28
URL: http://KalleGoesWritning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0