Do you like Pancakes~

Igår var det en städdag, så tog mig an att städa under sängen!
Sedan lite senare så kom Kenny på besök, så vi gjorde pastasallad och kollade på
Den asiatiska versionen av Paranormal activity 2!
Det var några scener som jag hoppade till vid.
den var mycket bättre än den amerikanska.
Sedan kollade vi på en film som heter The Rite, med anthony Hopkins!
Den var så dålig att vi glömde bort att kolla klart på den.
Ξ
Vi blev hungriga lite senare, så Kenny och jag gick till pizzerian och jag beställde en ostburgare med pommes!
och Kenny tog en Fiskburgare med Pommes!"

Idag har vi varit ute väldigt mycket i det sköna vädret!
Vilken är eran favorit årstid?
Min är våren, då allt kommer till liv igen!"
Men ändå sommaren för då fyller jag år :3
mwhahaha svårt att välja O.o

Iallafall vi gick ner till ån och matade några gräsänder med bröd.
Dock så var det inte så många änder som jag hade hoppats på, men dem åt med god aptit!!
Iallafall ett tag, för sen kom alla fiskmåsar och tog allt bröd.
Efter att fiskmåsarna ätit upp allt bröd, så gick vi till ICA och handlade lite ägg och dajmglass!
När vi kom hem så började vi med maten,gjorde pannkakor!
och det var så fint väder så vi satt utanför min balkong och käkade.
Till efterrätt så blev det honungsmelon :3
Vi fick ett litet besök med av en katt, Så turbo blev så glad och ville jaga den.
Det slutade med att Turbo spillde ut sin vattenskål på Kennys ben!
Jag och Kenny!
Sedan när vi käkat klart allting och tagit in maten, så dröjer det inte länge förens vi hör min granne
som för massa ljud utanför. Då ser vi attt hon drar i bordet som vi satt och åt på.
Och jag kunde inte låta bli att filma det!
Både jag och Kenny skrattade som fan när vi såg vad hon höll på med!"
Jag skulle vara snäll och bjuda på den glassen jag köpte idag, och jag failar och tappar Kennys skål i golvet så skålen går sönder och glassen hamnade på golvet!
Hör hur kenny ropar vad jag gör,och jag brister ut i förtvivlat skratt!!

har kollat på Battle of Los angeles, Men den verkade vara så dålig!
så jag satte mig och börja skriva här på bloggen :3
Sitter och väntar med på att house ska börja!
Jag och Kenny brukar slå vad om vad det är för sjukdom på varje avsnitt, så får se vad det är ikväll.

*Föresten fick mina nya bilder av den förra fotosessionen då vi var utomhus och fotade, vissa var sjukt fina på mig!*
Men nu ska jag ta en Dusch!
Masterchef/ Emie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha den där kärringen alltså, undrar hur hon ens fick omkull den där stora bänken

2011-04-19 @ 20:03:14
URL: http://theearthismoving.blogg.se/
Postat av: joannatastic

Sv: Naaw tack Emma ^^

2011-04-19 @ 22:04:39
URL: http://joannatastic.se
Postat av: Elisa

Haha garv jaa man kan inte låta bli att skratta.. vad fick hon för sig tro :)



Kul med lite fina bilder också! ni ser ut att ha riktigt trevligt ihop :))



Ha en underbar påskhelg. Kram

"B"



2011-04-20 @ 18:59:12
URL: http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0