A Day To Remember!"

Sitter i Kumla nu hos Marcus!
Igår så bjöd Marcus mig ute på Grekiska Kolgrillsbaren i Örebro!
Det var verkligen übergott, Jag åt Gyros med kycklingfilé och klyftpotatis med tzatsiki^^
Marcus åt Souvlaki, vilket är grillspett!
Sedan gick vi lite på stan, jag köpte nya strumpor och ett Underklädesplagg.
på vägen till bilen så mötte vi en drös med Ankor och skumma fåglar,
Dem var så söta! iallafall en av den, den var kritvit och hade jätte orange:a fötter och näbb^^
så drog upp kameran snabbt och fotade den :3

Marcus Mat*
min mat*
Vita ankan :3    Det såg ut som den hade blivit skadad i huvudet. för det saknades dun.     Dumma dumma saker som skadar dem!!!
se själva, hur sjuka

Idag så Har vi varit på Ikea, och Marcus köpte 2 täcken och 2 kuddar till mig!
Så sött :3
Älskar när han köper saker till mig ^^
Vi har gått på promenad i skogen med, och flummade som vanligt,
det slutade med att vi stod och tävlade vem som kunde kasta sten lägst.
Självkalrt så fuskade han och vann!
Sedan käkade vi lasagne och till fika åt jag glass NOM NOM NOM^^
Solen kom fram på eftermiddagen så vi gick ut och njöt av värmen, och spelade boules,
och där fuskade Marcus med!
så jag tröttnade och vi kastade lite freesbee istället.
Nu blir det att kolla på film, tror den heter the mechanic!
Hoppas ni haft en lika bra fredag och lördag som jag har haft :3
You can´t beat me// Emie

Kommentarer
Postat av: K.F Cartman

Låter som att ni haft en jättemysig helg tillsammans. Inte så vanligt med en vit gräsand, fin.



Sv- Vill prova någon färg jag inte haft i håret, och har ju redan haft vitt med svart.

2011-04-17 @ 19:01:07
URL: http://theearthismoving.blogg.se/
Postat av: Elisa

Riktigt sööt anka och fin ros :) En trevlig helg som det verkade.

Gott :p



2011-04-20 @ 19:01:28
URL: http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0