BitterSweet♥

Har inte skrivit på ett bra tag, har inte haft någon motivation.

Jag har Rollspelat massor i helgen,Provade att vara en havsvarg (pirat) som var livrädd för djuptvatten och var svag för alkohol, och Hon hade svårt att hålla sig borta från slagsmål!
Det var sjukt roligt att rollspela henne.
Vet inte hur mycket jag satt och skrattade när min karaktär failade helt på det hon skulle göra!
Rollspel~Turbo var nyfiken på vad vi gjorde^^
Kenny har varit på besök med :3
Vilket har lett till att vi legat hela natten i stortsett och skrattat.
Det har varit väldigt trevligt!
Har varit ute en hel del med i det jättesköna vädret!
Jag städade balkongen med! det behövdes verkligen :3
Så nu slipper man oroa sig för alla äckliga insekter som tydligen levde på min balkong!

Nu har jag fått bilderna från studiobilderna med!
blev nöjd över vissa^^
Blev fotograferad i Tisdags med, vi körde lite mer alternative/goth stil!
Det var sjukt roligt, var ute i ca 3 timmar, det kändes inte som det!
Imorgon kommer jag  troligen få dem andra bilderna,
ska bli skoj att se dem!
Det är så många som har skrivit till mig på modellbilder.
Börjar bli jobbigt tycker jag!
Har fått förfrågningar om att bli bodypaintad och fotograferad.
Sedan om att jag ska bli fotad i kampsortsstuk!
det verkar coolt. men jag tycker att jag inte är så erfaren i någon kampsport!
fast jag tränat gumdo och nu taekwondo.
Skulle nog bara göra bort mig!

Imorgon åker jag till Marcus, Han ska bjuda mig på Grekisk mat i örebro :3
Blir alltid lika nyfiken när han är så hemlighetsfull.
Ska bli skönt att åka bort lite från lägenheten.

Har suttit i stortsett hela dagen idag och kollat på anime!
Följer en "ny" serie som heter Hakuouki
Det är så jävla snygga killar!!
vill bara slicka på dataskärmen, eller inte direkt! men dem är så uber fucking snygga!
* blev fett fail när jag lade in den här videon! hela videon syns inte pga jag har troligen mixtrat med sidorna, och kommer inte ihåg hur det var i standardform, så det får vara fail tills jag hittar något sätt*
Nu Blir det att spela Lite chrono Trigger sedan ska jag sova!
Over And Out // Emie~

Kommentarer
Postat av: Elisa

Jättefina bilder blev det!

/Elisa "B"

2011-04-20 @ 19:02:45
URL: http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0