Örebro at night/Glanshammar at day!!

Är i örebro nu med min kompis Kenny!
Det har hänt massor med roliga saker igår och idag!
Igår så var Kenny hos frisören och klippte och färgade håret.
Sedan så gick vi omkring och fotade lite på kvällen.
vi gick på ljusvandring längst svartån, Det var så vackert!!
Nästan magiskt :3

*INGA bilder får tas ifrån min blogg utan mitt godkännande!"*


Blommor i rabatten

Blommor i rabatten

Olaus petri kyrkan

Olaus Petri*

En del av ljusvandringen.

En del av ljusvandringen.



slutet av ljusvandringen!
Där fanns det en lampa som ändrade till massor med coola färger under bron!
det var så vackert :3

Sedan fanns det ett litet "hus" där det fanns en knapp man kunde trycka på en lampa som tändes,
där inne i lilla "huset" var det någon slagsutställning med massa "marshsmallows monster"
älskar den längst ner till vänster^^




Och idag så har vi gått upp kl 8 eller iallafall jag!
Sedan så gick vi på stan till 14:30 och åkte då till glanshammar för att grilla hemma hos kennys brorsa och hans fru!
Dem var jätte trevliga, och roliga!

När vi satt på bussen till glanshammar så föreställde jag mig hur det skulle se ut där!
och mina förväntningar gick upp i rök när jag såg att det var en söt liten "by"
istället för ett illaluktande bondställe!
Så mina smileband drogs upp till det maximala!"

Vi grillade hamburgare och korv, kenny käkade en vegetarisk hamburgare!
Till efterrätt blev det jordgubbar och Vanlijglass!
Sedan spelade vi lite kortspel för att fördriva tiden.



Roses

Cardgames

The fire



The food!


Och sist men inte minst efterrätten :3

Jag kommer sova riktigt gott inatt, efter allt vi har gjort så är min kropp lite utmattad.
Ska bli skönt att ta ett varmt bad senare med badskum och njuta!"
Men nu ska vi äta kvällsmiddag!


//Emie


Kommentarer
Postat av: K.F Cartman

Illaluktande bondställe haha.



Har varit en jättetrevlig dag.

2011-04-21 @ 20:18:56
URL: http://theearthismoving.blogg.se/
Postat av: Elisa

Väldans vackra bilder Emma! så man får gåshud.



Mums va gott det sista ser ut :p ska absolut äta jordgubbar m glass under helgen:)



Ha det!

"B"



2011-04-22 @ 23:48:04
URL: http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0