A walk to remember~

Vaknade 8:30 av väckarklockan.
Så gick upp och åt frukost vid datorn som jag alltid gör!
Senare på eftermiddagen så kom kenny och Turbo till mig så vi tog en promenad till parkudden
Och jag fick hans gamla kamera!
Blev sjukt glad :3
När vi väl var framme efter en del fotograferingar på naturen och flumbilder på oss.
Så gjorde vi iordning våran matsäck vilket bestod av vegetariska hamburgare till kenny,Korv och fläskkött till mig, Turbo fick lite korv med.
Marsmallows :3

OJDÅ!
*Kenny*
*älskar bilden*
Sedan så grillade vi marsmallows, och drack fläderdricka.Det var så gott :3
Jag satt och lekte med en pinne i elden, och det var en tidningsbit som följde med när jag tog bort pinnen från elden, så jag får panik och viftar hej vilt med den.
Den brinnande tidningsbiten hamnar på min ryggsäck, så jag börjar slå på den med min glödande pinne.
dock så hann inte Kenny fota när jag höll på att slå som fan på väskan.
Men han skrattade mycket, vilket ledde till att jag skrattade efter.
Vi kom lagom hem innan regnet började sippra ner.
Så fort vi kom in så somnade Turbo i soffan.
Den här dagen har varit så underbar att det inte går att beskriva!
Men nu ska vi krypa ner i soffan och kolla på bernard och bianca, med en påse chips :3
Det tar sig sade mordbrännarn // Emie

Kommentarer
Postat av: Elisa "B"

Härliga fiina bilder! :)

Ser riktigt gott ut med grillad marsmallows :P

"B"

2011-04-26 @ 23:23:36
URL: http://www.brizen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0