My Beautiful Dark Twisted Fantasy||

Kollade på en sjukt bra film med Kenny igår!
Den hette EXAM, och jag rekomenderar att ni kollar på den!

Jag har ju varit hundvakt i några dagar, och i förrgår så fick jag 2 presenter som tack^^
det var en uppblåsbar madrass och en pump :3
Blev jätteglad för det. *TACK*
Idag så blir det att börja skriva på min memoar, har kommit relativt långt nu.
Men det är så jobbigt att behöva tänka på dem saker som har hänt, det smärtar lite.
Men Tror jag kommer må bra av det senare när jag skrivit klart den.
Senare idag så ska jag på Rollspel^^
var ett tag sen jag rollade, så ska bli kul att sätta sig bekvämt med en cola i handen.
Och bli en annan person några timmar.

Hittade en sjukt bra låt med jennifer lopez! blev jätte partysugen när jag hörde den!
Brukar inte direkt lyssna på sån här musik, men den här var bra :3
Blir att ta en liten paus nu från skrivandet och sätta sig på balkongen och njuta av det fina vädret!
/ emma

Kommentarer
Postat av: K.F Cartman

Ja den filmen var verkligen bra, även fast hela filmen utspelade sig i ett litet rumt utan fönster så var det spännande hela tiden.



Blev också lite deppig när jag skrev mina memoarer, blev lite slarvigt och snabbt skrivet i slutet av dom för fick skrivkramp.

2011-04-07 @ 21:36:26
URL: http://theearthismoving.blogg.se/
Postat av: Kalle

Den låten är ju sååå bra :D Den fastnade första gången jag lyssnade på den :)



Kram

2011-04-08 @ 16:26:05
URL: http://KalleGoesWritning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0