Blah...

Nu är jag så jävla lack på det där cp spelet HoN!!

Det verkar ju som att vi tjejer som har pojkvänner som spelar det, verkar föredra HoN före oss flickvänner.
Känner för att strejka som fan, för killarna verkar ju ändå bara vilja spela HoN så vad fan spelar det för roll om killarna inte får något kul i sänghalmen.
Så får vi se hur lång tid det tar innan dem kommer på att dem har en flickvän.
Om jag inte ska hamna på deras nivå och börja spela det med, så jag "glömmer" bort min pojkvän med?
Fast nää.. är hellre ute ute i det fina vädret och lever istället.

Har förövrigt köpt en jättesöt liten grill, och blommor till balkongen!
Så nu ser det så fint ut på min balkong :3
Imorgon kommer vi inviga grillen med hamburgare.
Så troligen kommer det komma upp några bilder här senare.
Nu orkar jag inte skriva mer!
// sincerely Emma

Kommentarer
Postat av: K.F Cartman

Lilla Göran jag tänder nu dig, jag lägger kött och korv på dig....

2011-04-29 @ 22:39:53
URL: http://theearthismoving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0