Tänkte att om jag hade varit en lång vältränad kille så skulle dem...

Är hos min pappa nu och spenderar helgen med familjen.
Vi kollade på film och käkade hemlagad pizza. *bättre kan det inte bli*

dem gick och lade sig vid runt 21, men jag kollade på 300 så kunde inte riktigt slita mig från tv:n^^

sedan så somnade jag vid 23 typ,och vaknar 2 att grannen börjar spela musik och skrika.
så jag väntade ett tag innan jag går upp och ska be dem sänka och skärpa sig.
men dem öppnar inte ens dörren, hörde en kille som sade att det står en liten flicka utanför din dörr.
men fortfarande ingen som öppnar, så jag gick tillbaka hem igen, still pissed off, och ringer till stödjouren
och när jag väl ber dem skicka någon,så slutar dem att spela.

Tänkte att om jag hade varit en lång vältränad kille så skulle dem säkert öppna direkt, för dem blir väl lite rädda när dem ser att det står en jätte och bankar på dörren.
 it should be that way!! men det är så det är, för en kort liten tjej kan inte vara så skrämmande, men en kille på 2 meter och är biff då blir nog dem genast skit trevliga och fjäskar för dem är skit rädda.
Idag är det röstdags med^^ WOHO :DD

blir att gå till farmor idag och umgås lite, sedan åka hem, för att rösta.

Men nu ska jag äta frukost^^

over and out/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0