tänker inte bara sitta och acceptera att man nästan blir påkörd....

Min mamma lärde mig att kunna acceptera saker.
Men det som hände idag kan jag bara inte hålla min mun stängd.
jag tänker inte bara sitta och acceptera att man nästan blir påkörd för en brud med 2 småbarn i bilen inte kan blinka när hon ska svänga?!
Jag kollade flera gånger men såg ingen bil SOM BLINKADE för den skulle svänga, så jag gick ut på gatan och vad fan händer den där jävla bruden kommer från middle of nowhere och svänger in och är jävligt nära mig med bilen. horan tutar på mig och ger mig fingret!
va fan hon signalerade ju inte för omvärlden att hon skulle svänga...
Jag gav fingret tillbaka och surade den lilla biten av vägen jag hade kvar att gå, och jag ser jag att när hon svänger in mot bättringsvägen, blinkar hon?!
men inte när det är en fet jävla huvudled, då tar hon risken att svänga helt jävla random-
Men hennes fel att hon är så bekväm i sig själv att hon inte orkar blinka,Men hon orkar betala skadestånd och böter om hon kör på någon för att hon inte blinkade. Då har hon problem...
Over and out!
PS look behind you one extra time before steppin out, cus u think the road is clear. it might save your life!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0