short update

Det var ett bra tag sen jag skrev, just nu befinner jag mig i norrland hos mamma! har varit här i 2 veckor nu, men åker hem imorgon.

Mycket har väl hänt, jag har fortfarande inte gjort klart utredningen på psyk.. Men nu tror jag att det går mot slutet iallafall!
Har bokat in ett möte på komwux så jag kan studera min gymnasie kompetens.
Jag var skit nära på att göra en tatto, men valde att jag tog pengar av mamma istället, och tur det, för jag åker kanske till spanien den 22:september, hoppas det!!
Kärleksfronten går lite segt just nu, men det gör det nog för alla, sedan att vi inte har träffats på 2 veckor med.

Kollade på senaste naruto shippuden (176)
och självklart så kom det några tårar.
Men nu blir det att packa iordning det sista för resan imorgon!
ha det bra alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0