brocoli= nyttigt för kroppen!!

var ett tag sen jag blogade^^

Det har hänt massor med saker, spenderade helgen med mina kära vänner.
Halloween närmar sig med stormsteg, men blir så förvirrad för vissa säger att Halloween är nu i helgen, och andra nästa helg!
Men jag kommer iallafall klä ut mig nu i helgen, struntar i om det är fel dag!
orkar inte hålla mig, det kliar så mycket i fingrarna redan!!
Jag har börjat skolan, så läser matte 2 gånger i veckan- skönt att ha något att göra:)
Sedan har jag kommit igång med träningen med, dock så kan jag inte träna på ett litet tag för har troligen sträckt knäet.
men klagar inte^^
Snön har fallit med, och jag blev väldigt glad, men det varade inte så länge^^
nu vill jag ha sommar igen!
Blir alltid så trött på vinter halvåret.


Provade att sminka fake sår igår, och det gick helt okej. var väldigt roligt, men jobbigt för ryggen^^






men nu dags för gaming time!!
over and out // Emma



Kommentarer
Postat av: Marie

Jag håller på att ladda ner, men skulle gärna vilja dom på skiva..

2010-10-26 @ 19:25:49
URL: http://smallbutsweet.blogg.se/
Postat av: joannatastic!

Den där sminkningen är så bra så jag blir äcklad på riktigt! xD Och det är ju bara bra, eller hur? ;D

2010-10-26 @ 22:46:48
URL: http://joannatastic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0