Flummigt men mättande!! In russia the game do you!!!

Vilken underbar helg jag har haft!!
Har spelat och ätit såå god mat!!:D 
Kollade på inception med marcus, och fan vad bra den var!!!


Provade ett "nytt" spel hos Marcus med, och det heter singularity, och Jag stängde av det efter ca 20 minuter, det var sååå jävla läskigt och nervkittlande^^ ME LIKE!!

Kändes som att jag skulle skita ut min ryggrad. men det jag älskar med läskiga spel är att man sitter på helspänn och väntar på att något ska hända,jag hoppade till några enstaka gånger. Såg på när Marcus klarade ut det, och handlingen var helt okej^^
Det som var lite gay var hur grafiken buggade, men annars var det ett awesome spel!
skulle aldrig palla att spela det ensam i ett mörkt rum!
Och det som är annorlunda med spelet är att det är sovjetiska soldater (In russia the game do you) istället för amerikanska eller tyska som det alltid brukar vara^^
Vilket jag anser är bra!
Dock så har jag inte spelat ut det själv, så kan egentligen inte säga hur det är, men den lilla stunden jag spelade det så var det bara scary + no ammo = SHIT...RUUUUN MOTHERFUCKER!!!
På tåget igår när jag var på väg hem, så var det 3 st killar som pratade om PS2 och den ena killen sade att god of war 3 finns bara att köpa till 2:an.och dem andra killarna bara jo vi vet det. och bla bla.. LOL alltså!
kolla upp vilken konsol det är först innan ni börjar prata om det som ni är game experts. fast jag ska inte säga något, men verkar veta lite mer än dem
jag ville avbryta dem och säga att det är på PS3 man bara kan köra god of war 3. men iaf dem sade att dem skulle köpa en 2:a för att bara spela gow 3... snacka gaay!

Iaf det är nog det bästa spelet jag har spelat på ps3:an! sån uber inlevelse^^
synd att man inte kan köpa det till 360.Men tycker det är roligare att spela det hos killen^^
Ska beställa nya spel snart med till mitt noobiga 360, blir oblivion och bishock!
nuu blir det att krypa ner med en filt och kolla klart på evangelion x3
Ska träffa Brorsan senare idag med.
Over and out// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0