Trilla omkull och slå mig gul och blå! *get it: gul och blå!!* hahahaha! nee det var inge roligt

vaknade 5 av att grannara började låta och klampa som fan i golvet. så skrev ett elakt brev till dem. eller inte så elakt som jag skulle vilja skriva -.-
såå ska köpa öronproppar, och om det inte funkar så köper jag sömntabletter, och om dem ej fungerar så köper jag ett shotgun och blowar skallen av dem som väcker mig i fortsättningen. *eller inte* men det är så frestande!
vaknade 5 av att grannara började låta och klampa som fan i golvet. så skrev ett elakt brev till dem. eller inte så elakt som jag skulle vilja skriva -.-
såå ska köpa öronproppar, och om det inte funkar så köper jag sömntabletter, och om dem ej fungerar så köper jag ett shotgun och blowar skallen av dem som väcker mig i fortsättningen. *eller inte* men det är så frestande!
fast vill inte hamna i fängelse bara för att några stör min sömn.
Skola idag med, känner mig lite taggad, men inte för att gå ner i kylan, och det blåser som fan så kan inte ta cykeln och riskera att trilla omkull och slå mig gul och blå!  *get it: gul och blå!!* hahahaha!
nee det var inge roligt.
Meeen blir ingen skola idag, fick sms nyss att läraren var ledig.*suck!!!!
Det är taekwondo idag med<3
men har inga byxor för jag gjorde sönder dem på sista träningen. Men hittar säkert ngt jag kan ha på mig istället.
Annars får jag köra Gumdo, men inge roligt att köra det ensam. Om jag inte har tur att en annan gumdo-gubbe kommer idag^^
Brorsan kommer idag med och sover över^^
såå blir att äta pizza och dricka cola som jag inte har gjort på evigheter!
Aaah visst ja, jag fick ju bioshock och oblivion av Marcus förra veckan,*TACK BBY* det är såå sweet
att sitta och spela bioshock på kvällen ensam, när man känner hur ryggmärgen ger vika snart^^
lyssnar på www.neradio.se och funderar på vad man ska äta för gott idag.men är mest taggad inför träningen så det är det ända jag tänker på! fast kommer inte orka ett shit.
På fredag kommer kenny-boy med! Och ska fira honom när han fyller år på lördag^^ vet dock inte vad jag ska baka för något:P men det märker vi, kanske är lat och ger han en morot bara :3
men ska göra mat nu!
"If my friends jump off a bridge, then I guess I'll have to stand there and wave because I'm not that stupid"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0