jag lever verkligen i fel tidsålder!

Nu är det en sån här dag, då jag inte kan förklara hur jag känner...
Vet bara att jag blir så lack på alla jävla killar som verkligen tänker med kuken!
Varför kollar dem jämt på saker som är relaterat till sex!? när dem kanske har en flickvän som försöker göra så gott hon kan, genom att waste:a hennes pengar på sexiga kläder etc etc, och killen lägger knappt märke till det.
för han är så besatt att sitta och kolla på porr hela jävla tiden!
JA jag är svartsjuk för att jag inte har värsta stora brösten, och en skitsnygg röv och att alla killar tänder på en..
men va fan kan man inte bli accepterad för hur man ser ut?!?!?!?!
"Det ska vara si, eller så, nee du håller inte måtten för att bli min tjej, du har för små bröst, eller din rumpa är säckig." jävla porrskit som gör att vi slutar äta för att se bra ut,och sminkar oss bara för att vi ska ner till tvättstugan.. jag lever verkligen i fel tidsålder!
GAAAH!!
Hatar fan ALLA killar just nu!!!!!!
kommer troligen få kommentarer om att vi tjejer inte lägger märke till saker dem gör för oss, men vad fan gör ni killar?!
Orkar fan inte bry mig om det är några som blir pissed off bara för att jag skriver det här..
erat jävla val att läsa det här!
Over and out!!

Kommentarer
Postat av: Ajja

Gumman jag förstår dig verkligen sådär känner jag oxå! Men det är väl så att killar bygger upp en blid om hur en tjej ska se ut och vara genom kändisar.. Allt som många killar ser på tv är när tjejer ser si och så och hur dom klär sig o allt.. SEX är inte allt här i livet.. Det finns så mycket mer än bara sex! men killar är lackt åt det hållet mer eller mindre..

Ibland skulle man vilja skaka om dom o försöka få dom att komma till verkliga livet än att leva i sin fantasi värd! Kramar på dig..

2010-11-15 @ 19:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0